کد خبر : 1622622 | 18 تیر 1398 ساعت 02:28 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پدر نیمار: PSG از غیبت او مطلع بود

نیمار سینیور، پدر نیمار جونیور، ستاره پاری سن ژرمن، تاکید کرد که این باشگاه از پیش می دانست که این بازیکن روز 8 جولای (دیروز)، به تمرینات بازنخواهد گشت.

پدر نیمار: PSG از غیبت او مطلع بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت نیمار در تمرینات روز گذشته پی اس جی، این باشگاه پاریسی با انتشار بیانیه ای، اعلام کرد که در این مورد اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

این اتفاق شایعات در مورد جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا یا رفتن به رئال مادرید را تقویت کرد.

در بیانیه پاری سن ژرمن آمده بود که این باشگاه از غیبت نیمار مطلع نبوده و این بازیکن بدون اجازه در تمرینات حضور پیدا نکرده است اما پدر این بازیکن که مدیر برنامه های او نیز هست، تاکید کرد مدیران باشگاه پاریسی از پیش می دانستند که این بازیکن به دلیل حضور در برنامه سازمان خیریه اش، هفته آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

او به فاکس اسپورتس برزیل گفت:" دلیل غیبت او مشخص است و با برنامه سالانه سازمان او، یک سال قبل برنامه ریزی شده بود و ما نمی توانستیم آن را تغییر بدهیم.

 

1413794

 

بازگشت او روز پانزدهم جولای خواهد بود. به همین سادگی... هیچ جنجالی وجود ندارد. و پی اس جی مطلع است و بخشی از فعالیت های این سازمان است."

نیمار سینیور همچنین به RMC گفت:" ما برنامه های تجاری و سازمانی داریم. این تاریخ ها یک ماه قبل برنامه ریزی شدند. به پی اس جی اطلاع داده شده بود. آنها حتی در برنامه سال قبل حضور داشتند.

سازمان نیمار هر سال چنین برنامه هایی را سازماندهی می کنند و همه تاریخ آن را می دانند. ما برنامه امسال را روز 10 جولای تعیین کردیم. روز سیزدهم، تورنمنت نیمار جونیور فایو است و پس از این تاریخ ها، همانطور که از پیش به باشگاه اطلاع دادیم، او روز پانزدهم در تمرینات پی اس جی حاضر خواهد بود."

دیدگاه‌ها