کد خبر : 1618294 | 27 خرداد 1398 ساعت 18:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماتیوس به سران بایرن:

نگذارید هوملس به دورتموند برگردد

اسطوره بایرن مونیخ عنوان کرد این تیم باید هر طور شده متس هوملس را حفظ کند و مانع انتقال او به دورتموند شود.

نگذارید هوملس به دورتموند برگردد

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود متس هوملس مدافع بایرن مونیخ مورد توجه دورتموند قرار گرفته است و این بازیکن قرار است به تیم سابق خود بازگردد. در این بین مذاکراتی نیز صورت گرفته است و دورتموند حاضر است ۲۰ میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کند.

 

 

1413197

 

 

لوتار ماتیوس پیشکسوت بایرن مونیخ که سال‌ها برای این تیم به میدان رفت درباره رفتن هوملس از بایرن گفت:« بایرن به هیچ وجه نباید به هوملس اجازه جدایی بدهد. اگر من بودم مانع این انتقال می‌شدم. او بازیکن مهمی برای تیم است و در نیم فصل دوم فصل قبل نیز توانست عملکرد خوبی برای تیم داشته باشد.

از زمانی که لوو تصمیم گرفت تا این بازیکن را به تیم ملی آلمان دعوت کند، پیشرفت خوبی در بازی او حاصل شده است و اگر بایرن مونیخ اجازه رفتن این بازیکن را به دورتموند بدهد، فقط توانسته است رقیب مستقیم خود را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت کند.»

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که سه بازیکن این تیم یعنی متس هوملس، ژروم بوآتنگ و توماس مولر دیگر در برنامه‌های او جایی نخواهند داشت و این بازیکنان به تیم ملی فوتبال آلمان دعوت نخواهند شد. این در حالی است که هوملس در آستانه ۳۱ سالگی است و می‌تواند سال‌ها برای تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها