کد خبر : 1617229 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:08 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بهبودی حسینی از زبان پزشک معالجش

به گفته پزشک جراح سید مجید حسینی مدافع ملی‌پوش ایران تا دو ماه دیگر قادر است به میادین بازگردد.

وضعیت بهبودی حسینی از زبان پزشک معالجش

سید مجید حسینی مدافع ملی‌پوش ایران در دیدار دوستانه هفته گذشته در برابر سوریه دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد به‌طوری‌که دیگر قادر به ادامه دیدار نبود و به همین جهت جایش را به  محمدحسین کنعانی زادگان داد. بعد از اتمام بازی بانظر پزشکان تیم ملی مشخص شد که شدت آسیب‌دیدگی حسینی به حدی است که احتیاج به جراحی دارد.


از همین رو این مدافع جوان باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه روز گذشته دستش را به تیغ جراحان سپرد. به همین بهانه با پزشک جراح او ارتباط برقرار کردیم تا از وضعیت این مدافع ملی‌پوش باخبر شویم. دکتر اصلانی با ابراز رضایت از وضعیت حسینی اظهار داشت:« عمل جراحی او خیلی راضی‌کننده بود. این عمل به دلیل یک دررفتگی در ناحیه زیر مفصل شانه انجام شد و در کل عملیات لازم برای بهبودی او انجام پذیرفت.»


وی در خصوص اینکه روند بهبودی او تا چند وقت به طول خواهد انجامید گفت: «احتمالاً او تا 4 روز دیگر می تواند شروع به راه رفتن و دویدن کند و درعین حال کار با دوچرخه را آغاز کند و بعد از سپری شدن این دو هفته ابتدایی قادر است حرکات تکمیلی بیشتری را پی بگیرد و ما امید داریم که ظرف 4 تا 6 هفته تمریناتش را شروع کند و ان‌شاءالله بعد از 6 هفته تا دو ماه هم قادر است تمریناتش را دنبال کند و به بازی و مسابقات برگردد.»


وی درباره اینکه آیا او هم به درد کمال کامیابی نیا در آینده دچار خواهد شد گفت: «کمال بحثش فرق می‌کرد. او یک‌بار عمل کرده بود و کتفش دوباره ضربه خورده بود و کلاً نوع دررفتگی سید مجید باوجود اینکه روی شانه اتفاق افتاده اما جای دیگری است.»

دیدگاه‌ها