کد خبر : 1543327 | 13 مرداد 1397 ساعت 17:45 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

دلیل بازگشت بونوچی به یوونتوس از زبان سوسو

سوسو، ستاره اسپانیایی از سال 2015 برای این باشگاه بازی می کند و به چهره ای محبوب برای هواداران تبدیل شده است.

دلیل بازگشت بونوچی به یوونتوس از زبان سوسو

به گزارش "ورزش سه"، سوسو که در تیم جوانان لیورپول پرورش یافت ولی هرگز نتوانست در تیم اول این باشگاه خودی نشان دهد، سال 2015 به میلان پیوست و پس از یک مقطع حضور قرضی در جنووا، توانست شایستگی هایش در جمع روسونری را ثابت کند.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد انتقال او به رم شنیده شده اما حالا گفته می شود که میلان به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

 

 

1324620

 

 

سوسو در همین رابطه به مارکا گفت:« می دانم چند پیشنهاد برای جذب من به باشگاه ارسال شد اما آن ها حاضر به مذاکره نشدند. من بارها از علاقه ام به میلان گفته ام و مهمتر از آن، خانواده ام در ایتالیا خوشحال هستند. برای تمدید قرارداد به زودی مذاکره را آغاز خواهیم کرد. یوونتوس اکنون در اوج قرار دارد اما میلان نیز یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است و من از اینکه در این تیم بازی می کنم و بازیکن مهمی هستم خوشحالم و به این موضوع افتخار می کنم.»
 
سوسو در مورد جدایی بونوچی و بازگشت او به یوونتوس گفت:« دلیل بازگشت بونوچی به یوونتوس، احساس حرکت به عقب با انتخاب میلان بود. ما در یک پروژه بزرگ حضور داریم و برای همین ایگواین نیز میلان را انتخاب کرد. با گتوزو ما رو به جلو حرکت کرده ایم و اکنون بازیکنان بزرگی نیز به تیم اضافه شده اند.»

دیدگاه‌ها