کد خبر : 1553888 | 24 شهریور 1397 ساعت 12:19 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری مشترک بازیکنان تراکتور: ما شرف و وجدان داریم

ادامه اتفاقات عجیب در تبریز؛ اینبار شایعه خیانت!

برخی بازیکنان تراکتورسازی در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم توضیحاتی را درباره شکست مقابل صنعت نفت و القاب عجیبی که به آنها داده شد، ارائه کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شکست مقابل صنعت نفت در گام نخست جام حذفی کافی بود تا مشخص شود پرشورها از تیم پرستاره و جذاب شان در هیچ مسابقه ای انتظار این طور بازی را ندارند و همواره از نفرات خود برد می خواهند. حالا صفحه اینستاگرام بازیکنان تراکتورسازی پر شده از بیان دلخوری آنها از هوادارانی که به خاطر شکست در ضربات پنالتی سرزنش شان می کنند؛ هواداران ناراحتی که اگرچه حق دارند از باخت تیم شان دلخور باشند، اما پا را فراتر گذاشته و انگ خیانت و بی غیرتی به بازیکنان تیم شان زدند. اتفاقی عجیب که البته مورد تایید نیست و به حواشی پیرامون این تیم دامن می زند.


هنوز چند ساعت از ماجراهای پیش آمده میان جان توشاک و اشکان دژاگه نگذشته که برخی هواداران تراکتورسازی به صفحه های بازیکنان تیم شان در اینستاگرام رفتند و فحاشی هایی به آنها انجام دادند. این هواداران ناراحت اعتقاد داشتند وقتی تیم شان بازی 3 بر 1 برده را تا دقایق پایانی مساوی می کند بازیکنان کم کاری کرده اند و بی غیرت بوده اند.


در بین همه بازیکنان اما علی عبدالله زاده بیشترین اهانت ها را از تراکتوری ها شنیده است. عبدالله زاده که پارسال در صنعت نفت بازی می کرد و اصالتا آبادانی است در ضربات پنالتی شوت بدی زد و به نوعی توپ را به دروازه بان حریف تقدیم کرد تا برخی تصور کنند او عمدا پنالتی را گل نکرده است. این در حالی است که چنین مسائلی در فوتبال حرفه ای هیچ ارزشی ندارد و نمی توان به هیچ بازیکن انگ این موضوع را زد که در سطح  لیگ برتر بخواهد به تیم حریف راه بدهد و یا اینکه برای برد تیمی که از آن پول می گیرد، تلاش نکند.

 

1336346


اتفاقاتی که از دیشب در فضای مجازی برای بازیکنان تراکتورسازی رخ داد، باعث شد تا برخی از آنها به اتفاقات واکنش نشان دهند. عبدالله زاده در یک رنج نامه خطاب به هواداران تراکتور اعلام کرد که هرگز خیانت نمی کند و در پایان نیز از هواداران تیمش خداحافظی کرد. عبدالله زاده اعلام کرده اگر فکر می کنید مشکل تیم او است، از تراکتورسازی می رود.


دانیال اسماعیلی فر زننده گل دوم تراکتورسازی در بازی دیروز مقابل صنعت نفت هم با جمله ای از آیت الله بهجت حرفش را به هواداران زده است: «اومدیم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم. نه به هر قیمتی زندگی کنیم.» او همچنین خطاب به هواداران اعلام کرده که هیچ بازیکن شرف و وجدانش را زیر پا نمی گذارد.

 

1336344


محمدرضا مهدی زاده نیز در بازی دیروز به نفتی ها پنالتی داد و همین موضوع دلیلی برای اهانت به او شد. مدافع تراکتور در اینستاگرامش بابت صحنه پنالتی عذرخواهی کرده و اشاره داشته که هیچ بازیکن دوست ندارد تیمش بازنده باشد. برخی بازیکنان دیگر تراکتورسازی نیز با پست های اینستاگرامی مشابه از هواداران معذرت خواستند و به بحث کم کاری که مطرح شده واکنش نشان دادند.

 

1336345


اتفاقاتی که در تراکتورسازی رخ می دهد، نشان می دهد این تیم شرایط عادی ندارد. برخی شایعات از این حکایت دارد که جان توشاک جای خود را با نظر مسئولان باشگاه به مربی دیگری می دهد و این در حالی است که مدیران باشگاه درباره حواشی ایجاد شده فعلا موضع سکوت در پیش گرفتند و مشخص نیست طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این باشگاه رخ می دهد.

دیدگاه‌ها