کد خبر : 997992 | 17 دی 1391 ساعت 09:58 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری‌بندرعباس با 6غایب به‌مصاف پاس‌می‌رود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول مجبوریم با سه بازیکن محروم و سه بازیکن مصدوم به مصاف تیم با سابقه پاس همدان برویم.

شهرداری‌بندرعباس با 6غایب به‌مصاف پاس‌می‌رود
عبدالرحیم خرمزی با اشاره به سختی مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در تمام سطوح مسابقات ورزشی لیگی دور برگشت رقابت‌‌ها برای تمامی تیم‌ها از فشردگی بازی‌ها برای صعود به دسته بالاتر و قهرمانی و از طرفی عدم سقوط، کسب نتیجه حائز اهمیت است و همه در تلاش هستند تا به بهترین نتیجه از زمین مسابقه بیرون بروند.
وی افزود: در دور برگشت تمام بازی‌ها حکم فینال دارد و برای تیم‌هایی که در جدول از نظر امتیازی به هم نزدیک باشند بسیار حساس است و در بعضی از مواقع بازی‌ها شش امتیازی خواهد بود و این کار را برای تمام تیم‌های بالا، میانی و پایین جدول حساس می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس یادآور شد: با توجه به اینکه بنده از هفته دهم هدایت این تیم را بر عهده گرفتم تلاش کردیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کرده و با روحیه بهتری به ادامه کار فکر کنیم، در تعطیلات نیم فصل هم با جذب سه بازیکن در دفاع چپ سعید چاه‌جویی، مصطفی آخری در خط هافبک و محمد مرادی را در پست دروازه‌بانی جذب کردیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم پاس از تیم‌های باسابقه و ریشه‌دار فوتبال کشور بوده و در حال حاضر هم با استفاده از کادر مدیریتی و فنی از بازیکنانی خوبی بهره می‌برد و بازی برابر پاس سخت خواهد بود و این سختی در برابر تماشاگران فهیم همدانی و در خانه حریف دوچندان سخت‌تر است.
خرمزی اضافه کرد: امیدوارم فردا با ارائه بازی منطقی و تماشاگر پسند هر دو تیم، هر تیمی که شایسته برنده شدن را داشته باشد بتواند با کسب امتیاز لازم از زمین بیرون برود و ما با توجه به باخت دقایق پایانی برابر شهرداری یاسوج به دنبال امتیاز در همدان هستیم، که با افزایش 18 اندوخته خود از رده هشتم جدول بالا برویم.
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم شهرداری بندرعباس به مصاف تیم فوتبال پاس همدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها