کد خبر : 1604207 | 23 فروردين 1398 ساعت 13:05 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمپین حمایتی در رشت برابر تراکتورسازی

رشت تعطیل است؛ سپیدرود باید بماند

شاگردان نادر دست‌نشان امروز در یکی از حساس ترین جدال‌های خود برابر تراکتورسازی قرار خواهند گرفت.

رشت تعطیل است؛ سپیدرود باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رشت امروز قرار بزرگی برای حضور در استادیوم گذاشته‌اند تا 90 دقیقه طوفانی برای حمایت از تیم و دستیابی به امتیاز بازی داشته باشند.


سپیدرود آخرین شانس‌های خود برای بقا در لیگ برتر را دنبال می‌کند و بر این اساس آنها امیدوارند امروز در دیدار سخت مقابل تراکتورسازی که برای دستیابی به قهرمانی به امتیازات این دیدار چشم دوخته است، به نتیجه دست یابند.


روزهای تلخ سپیدرود در فصل جاری باعث شده تا آنها در فاصله شش هفته مانده به پایان فصل یکی از گزینه‌های اصلی سقوط قلمداد شوند و این مساله برای هواداران سینه چاک تیم که سال‌ها در رویای حضور در سطح اول فوتبال بوده‌اند، به هیچ عنوان خوشایند نیست. هوادارانی که با حضور 10 هزار نفره و حتی بیشتر خود از لیگ استانی تا دسته دوم و در نهایت لیگ برتر، با حنجره خستگی ناپذیر خود به حمایت از سرخ‌های رشتی پرداختند و در نهایت فریاد شوق برای صعود سر دادند. هواداران این تیم مسلما هیچ وقت شبی که بعد از صعود به لیگ برتر تا صبح به جشن و پایکوبی پرداخت را از یاد نخواهند برد و بر این اساس به دنبال این هستند تا مدت حضورشان در لیگ برتر را تمدید کنند و امیدوار به روزهای خوب آینده و تصمیمات مسوولانه پذیرتر از سوی مدیران باشند.


اکنون در آستانه دیدار حساس با تراکتورسازی در استادیوم سردار جنگل، کمپین بزرگ هواداران سپیدرود در استان گیلان و به خصوص رشت شکل گرفته و آنها قرار بزرگی برای حضور در استادیوم و حمایت 90 دقیقه‌ای در استادیوم گذاشته‌اند تا در یکی از سخت‌ترین بازی‌های بقا، در کنار تیم باشند. رشت طبق قرار آنها در ساعت برگزاری بازی تعطیل خواهد بود و آنها با حداکثر انرژی و توان در استادیوم حاضر خواهند شد تا مقابل تیم پرمهره و مدعی تراکتورسازی غرور و شخصیت تیم خود را حفظ کنند و با کسب نتیجه احتمالی در این بازی همچنان شانس بقا طی 5 دیدار آتی را داشته باشند و منتظر لغزش دیگر تیم‌ها بمانند.

دیدگاه‌ها