کد خبر : 1611202 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 21:55 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: راهی دشوار و طولانی در پیش داریم

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد، در مورد شکست امروز تیمش مقابل کاردیف صحبت کرد.

سولسشر: راهی دشوار و طولانی در پیش داریم


به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در ادامه روند ضعیف خود امروز نیز در خانه با دو گل مغلوب کاردیف شد تا این فصل تلخ با حضور شیاطین سرخ در رتبه ششم به پایان برسد. سولسشر تاکید کرد این تیم برای بازگشت به جمع مدعیان راه درازی در پیش دارد.

 

سولسشر گفت: "مشکل یونایتد مربوط به امروز نیست. ممکن است شما تملک توپ بالایی داشته و موقعیت های زیادی خلق کنید اما در نهایت به راحتی دروازه شما باز شود. ما راهی طولانی و سخت برای جایی که می خواهیم به آن برسیم پیش رو داریم.

 

1403401

 

میسون گرین وود نمایش بسیار خوبی ارائه داد و با فاصله بهترین بازیکن یونایتد بود که این موید توانایی های این بازیکن جوان است. شاید میسون در ابتدا کمبود اعتماد به نفس داشت و در چنین شرایطی وارد تیم شد اما نمایش وی باعث تعجب من نمی شود و شما نیز می بینید میسون گرین چه توانایی هایی دارد.

 

کاهش فاصله با تیم های بالای جدول زمان می برد. ما فصل را پنج یا شش امتیاز پشت سر تیم های سوم، چهارم و پنجم تمام کردیم و این باید هدف ما باشد. دو تیم برتر یک استاندارد بالا را تعیین کرده اند و ما باید به دنبال حل چالش بعدی باشیم. بازیکنانی که امروز بازی کردند خوب عمل کردند، اما به اندازه کافی خوب نبودند."

دیدگاه‌ها