کد خبر : 1597624 | 18 اسفند 1397 ساعت 23:35 | 81.7K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: نمی خواهیم از لیگ قهرمانان حذف شویم

بارسا با پیروزی 3-1 بر رایووایکانو به بازی حساس مقابل لیون در لیگ قهرمانان رسید.

والورده: نمی خواهیم از لیگ قهرمانان حذف شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امروز با ترکیبی تقریبا کامل و بدون توجه به بازی پیش رو مقابل لیون برابر رایو قرار گرفت و در نهایت به سه امتیاز بازی نیز رسید. در دیداری که ابتدا یک گل عقب افتاد ولی در ادامه سه گل زد و پیروز شد.

 

 

1389207

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« یک گل بر خلاف جریان بازی دریافت کردیم و باید نتیجه را برمی گرداندیم. این نشان می دهد که هر حریفی می تواند در این مقطع، کار را برای شما بسیار دشوار کند. مقابل لگانس و وایادولید هم این امر را به وضوح حس کردیم. آنها دو لایه دفاعی فشرده را مقابل دروازه ایجاد کرده بودند و فضا برای نفوذ وجود نداشت. خوشبختانه روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم و پس از آن، کار راحت تر شد.»

 

ورود دمبله:« نیاز به بازیکنی سرعتی داشتیم تا به لایه های دفاعی رایو نفوذ کند. روی همکاری دمبله و سمدو بود که به پنالتی دست یافتیم. در مجموع، ورود دمبله شکل بازی ما را بهتر کرد.»

 

گلزنی پیکه:« او به عنوان یک مدافع، گل های زیادی به ثمر رسانده است و با استفاده از قامت بلندش، روی ضربات سر بسیار موثر است. خودش نیز همیشه روی گلزنی اصرار دارد. وقتی جلو می آید و نقش یک مهاجم را بر عهده می گیرد، می تواند به حریفان ضربه بزند.»

 

لیون:« بین ما و لیون یکی باید از لیگ قهرمانان کنار رود. دوست نداریم آن تیم، ما باشیم. در خانه بازی داریم ولی باید بهترین نمایش مان را برای صعود ارائه دهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها