کد خبر : 1612110 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 12:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال: با دست خالی هت‌تریک کردیم

سیدجلال حسینی می‌گوید فصل برای این تیم هنوز تمام نشده و آن ها به دنبال نتایج بهتر در حذفی و آسیا هستند.

سیدجلال: با دست خالی هت‌تریک کردیم

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدا به نقش هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: جا دارد تشکر کنم از هواداران، ممنونشان هستیم، سال سختی را پشت سر گذاشتم در کنار بچه ها بودم، هم در آسیا توانستیم موفق باشیم و متاسفانه گام آخر را کم اوردیم، اما آخر فصل خداراشکر توانستیم قهرمان شویم و این کمترین کاری بود که میشد برای هواداران انجام دهیم.

 

وی افزود: در مورد هت تریک، واقعا لذت بخش بود و فکر میکنم حق هواداران بود این هت تریک قهرمانی و تبریک میگویم بازهم به آن ها. امیدوارم این روند را ادامه دهیم، روزهای خیلی سختی را پیش رو داریم، سال خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و هواداران می‌دانند، گفتنی ها زیاد است و حرف های زیادی داریم اما خداراشکر در کنارشان توانستیم با دست های خالی موفقیت های خوبی به دست بیاوریم. امیدوارم این روند را داشته باشیم، کاری به مراتب سخت تر از امسال داریم.

 

او درباره ادامه فصل و بازی های جام حذفی و  اسیا هم گفت:ما بازی خیلی سختی داریم، سپاهان بعد از السد است، ما یکی از سنگین ترین بازی هایمان با فاصله کم مقابل السد قطر است و این کار را خیلی سخت می‌کند و امیدوارم با السد در کنار هواداران این بازی را پشت سر بگذاریم و بعد از آن هم یک کار خیلی سخت تر مقابل سپاهان در اصفهان داریم. گفتم که از همین الان روزهای سخت ما شروع شده، ما سال خیلی سختی داشتیم، روزهای سختی داشتیم و الان هم کارمان سخت تر شده، امیدوارم هم السد و هم سپاهان را بتوانیم ببریم تلاش کنیم و همت کنیم و خودمان را در یک شرایط خیلی خوب قرار دهیم. میدانم هواداران و بازیکنان خسته شده اند اما باید تا جایی که می‌توانیم ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها