کد خبر : 1613417 | 02 خرداد 1398 ساعت 13:00 | 983 بازدید | 0 دیدگاه

نه نکونام، نه دایی، نه ژنرال: در تبریز خبری نیست!

جواد نکونام به فولاد رفت و از علی دایی هم خبری در تبریز نیست تا بحث انتخاب سرمربی برای تراکتورسازی همچنان ادامه داشته باشد.

نه نکونام، نه دایی، نه ژنرال: در تبریز خبری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تبریز شهری است فوتبالی که تیم اول آن در فصل گذشته دو سرمربی بزرگ و یک مربی متوسط را به خود دید و جزو گزینه‌های قهرمانی محسوب می‌شد ولی در نهایت از سهمیه آسیایی نیز خبری نبود.

 

تراکتور که از شروع فصل تا ۵ هفته به پایان مسابقات مدعی اصلی قهرمانی بود، در دیدار با سپیدرود روی اشتباهات فردی از کورس عقب ماند و دیگر آن تراکتور همیشگی نشد تا حتی از گرفتن سهمیه نیز بازماند.

 

هنوز به پایان فصل نرسیده بودیم که نام علی دایی به‌عنوان مربی فصل آتی این تیم مطرح شد و حمایت‌هایی نیز از این انتخاب احتمالی توسط هواداران صورت گرفت تا اینکه دایی با مجادله و کنفرانس خبری جنجالی از سایپا جدا شد و شایعات در این باره قوت گرفت.

 

جواد نکونام پای میز مذاکره با باشگاه تراکتورسازی رفت، توافق کرد و قرار بود هفته گذشته به گفته مدیر این باشگاه تا ساعاتی دیگر به‌عنوان سرمربی جدید معرفی شود ولی حملات مجازی، جواد نکونام را فراری داد تا اینکه خیلی زود راه نکونام از تبریز به اهواز ختم شود و کار او با تراکتور به اتمام برسد.

 

امیر قلعه‌نویی نیز دیگر گزینه‌ای است که نام او طی روزهای اخیر در اطراف این باشگاه به گوش رسید ولی منابع نزدیک به تراکتور این موضوع را تکذیب کردند تا رسانه‌ها و هواداران این تیم به دنبال پیش‌بینی گزینه‌های جدید این باشگاه باشند!

دیدگاه‌ها