کد خبر : 1611760 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 18:18 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

شمارش معکوس برای اخراج ساری از چلسی!

حتی قهرمانی احتمالی در لیگ اروپا نیز تضمینی برای ماندن مائوریتزیو ساری در چلسی نخواهد بود.

شمارش معکوس برای اخراج ساری از چلسی!

به گزارش "ورزش سه"،  شمارش معکوس برای اخراج مائوریتزیو ساری از چلسی آغاز شده و این مرد ایتالیایی با وجود کسب مقام سوم لیگ برتر انگلیس و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و رساندن تیمش به فینال لیگ اروپا در اولین فصل مربیگری‌اش در انگلیس، در شرف اخراج از استمفوردبریج است.

 

 

1399242

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی در نظر دارد ساری را برکنار کند و دلیل اصلی او هم رابطه نه چندان خوب این سرمربی سابق ناپولی با هواداران باشگاه است و حتی اگر او موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا شود هم اخراج خواهد شد.

ساری در اولین فصل حضورش در چلسی توانسته این تیم را به دو فینال برساند و آن را به لیگ قهرمانان برگرداند، اما فلسفه فوتبالی‌اش سبب ایجاد دودستگی در میان هواداران شده است.

به نوشته گاتزتا، تیم‌های رم و میلان محتمل‌ترین مقاصد برای ساری 60 ساله خواهند بود اگرچه اقدام روسونری برای جذب سرمربی جدید به این بستگی دارد که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این نشریه از یوونتوس هم به عنوان گزینه‌ای هرچند غیرمحتمل برای ساری نام برده، یوونتوسی که آینده سرمربی‌اش با ماسیمیلیانو آلگری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها