کد خبر : 1611824 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 935 بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ: از رفتن ناراحت نیستم ولی دلم تنگ می‌شود

بعد از قهرمانی آژاکس در لیگ اردیویزی هلند، فرانکی دی‌یونگ، ستاره این تیم که از فصل آینده در بارسا توپ خواهد زد گفت از تصمیم خود برای ترک آژاکس و پیوستن به بارسا متاسف نیست.

دی‌یونگ: از رفتن ناراحت نیستم ولی دلم تنگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ، ستاره آژاکس بعد از آنکه این تیم دیشب موفق شد قهرمان لیگ اردیویزی هلند شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد گفت همیشه با لذت به روزهای حضورش در آژاکس نگاه خواهد کرد اما از ترک این تیم متاسف نیست و منتظر حضور در ترکیب بارسلونا است.

 

هافبک هلندی آژاکس تابستان امسال به بارسلونا خواهد پیوست. او چندی پیش با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو انتقال خود به غول کاتالان را قطعی کرده بود.

 

1406295

 

دی‌یونگ دیشب بعد از قهرمانی آژاکس در لیگ هلند به خبرنگاران گفت:" من متاسف نیستم ولی حیفم می‌آید. چون معتقدم ما امسال با استانداردهای لیگ هلند تیم منحصربفردی هستیم. امسال به ما در آژاکس خیلی خوش گذشت و با هم لحظات بزرگی را تجربه کردیم. شکی نیست که دلم برای این شرایط تنگ خواهد شد".

 

ستاره خط میانی آژاکس در ادامه گفت:" بزرگترین لذت بازی در آژاکس این است که تعداد زیادی فوتبالیست خوب در این تیم دور هم جمع شده‌اند. بازیکنانی که با سبک فوتبال آژاکس هماهنگ هستند و برای همین بازی در این تیم را لذت‌بخش می‌کنند. من به همین خاطر است که از بازی در آژاکس لذت می‌برم. دلم برای اردیویزی تنگ می‌شود. من اینجا روزهای فوق‌العاده‌ای داشتم. البته دوران حضورم در آژاکس خیلی طولانی نبود ولی عالی بود".

 

دی‌یونگ می‌گوید از پیوستن به تیمی که مسی در آن حضور دارد هیجان‌زده است. او در این باره گفت:" همبازی شدن با مسی واقعا فوق‌العاده است. از این به بعد مجبورم بارها و بارها توپ را به مسی پاس بدهم!".

 

 

دیدگاه‌ها