کد خبر : 1601322 | 10 فروردين 1398 ساعت 08:10 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

درام هیجان انگیز و تماشایی در ملک فهد

پویول سرنوشت دربی ریاض را تعیین کرد

دربی حساس شهر ریاض این بار با طعم صدرنشینی در ورزشگاه مملو از جمعیت ملک فهد در حالی به سود زردها به پایان رسید که یکه تازی بعد از مدت ها از چنگ رقیب استقلال خارج شد.

پویول سرنوشت دربی ریاض را تعیین کرد

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی الهلال و النصر تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ عربستان به عنوان بزرگ ترین و در عین حال حساس ترین دربی ریاض در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه ملک فهد به سود زردپوشان النصر به پایان رسید تا درام هفتمین دقیقه وقت های تلف شده سرنوشت قهرمانی این فصل عربستان را کاملا تغییر دهد.


نبرد تماشایی دو تیم تا هفتمین دقیقه از وقت های تلف شده با تساوی 2-2 در جریان بود. تماشاگران یا در حال ترک ورزشگاه بودند یا این که در انتظار سوت پایان بازی از سوی داور ترکیه ای بودند تا سرخورده از تساوی به خانه بروند اما برونو اووینی کاپیتان النصری ها به عنوان مرد اول این دربی با ضربه سر تماشایی روی اشتباه مدافعان و علی الحبسی دروازه بان سرشناس و عمانی الهلال گل سوم را به تور دروازه حریف چسباند تا کابوس بزرگی برای مامیچ و ستاره هایش رقم بخورد.


 در این درام هیجان انگیز و جنجالی بازیکنان خارجی نقش مهمی در سرنوشت آن داشتند به خصوص در ترکیب النصر که هر سه گل را ستاره های خارجی از جمله برونو به ثمررساندند، بازیکی که سرمربی پرتغالی النصر او را کارلوس پویول زردپوشان النصر لقب داد و مدعی شد گل های این بازیکن همین طور قدرت رهبری و جاه طلبی هایش می تواند فصلی رویایی برای این تیم رقم بزند. 

 

1393651


برونو اووینی مدافع 27 ساله برزیلی از سال 2016 بعد از سال ها بازی کردن به صورت قرضی در باشگاه های اروپایی از جمله تاتنهام، سیه نا، سانتوس و توئنته هلند با اتمام قرارداد دائمی که با ناپولی داشت با قراردادی به ارزش 1.3 میلیون دلار سر از النصر درآورد و تاکنون در بیش از 75 بازی پیراهن این باشگاه محبوب ریاض را برتن کرد و این فصل بازوبند کاپیتانی نیز به او سپرده شد.


نمایش دل انگیز و تاثیرگذار این مدافع در دربی حساس ریاض به قدری هیجان انگیز بود که روی ویتوریا سرمربی پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی ستاره برزیلی خود را با کارلوس پویول کاپیتان افسانه ای بارسلونا و اسپانیا مقایسه و مدعی شد خوشحال است این بازیکن را در جمع شاگردانش دارد. ویتوریا پرتغالی با اشاره به عملکردی که پویول در جمع آبی اناری ها داشت مدعی شد روحیه جنگجویانه و جاه طلبی های برونو قطعا می تواند روزهای شیرین تری برای النصری ها در پی داشته باشد.


بلافاصله بعد از گل سوم برونو، داور ترکیه ای سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا با این نتیجه النصر به صدر جدول تکیه و الهلال با تمام ریخت و پاش ها همین طور سرمربی کروات سرانجام سر تعظیم مقابل رقیب دیرینه خود فرود آورد، اتفاقی که قطعا تبعات سنگینی برای اردوی الهلالی ها در روزهای آتی پیش از مصاف با استقلال ایران در گروه مرگ آسیا پیش رو خواهد داشت.

 

1393653

دیدگاه‌ها