کد خبر : 57594 | 04 آبان 1390 ساعت 10:50 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر کلمنته با یک ایمیل اخراج شد

فدراسیون فوتبال کامرون از اخراج خاویر کلمنته سرمربی اسپانیایی این تیم خبر داد.

خاویر کلمنته با یک ایمیل اخراج شد

  خاوير کلمنته که در سال 2009 در آستانه هدايت تيم ملي فوتبال کشورمان قرار گرفت، از سر مربيگري تيم ملي کامرون کنار گذاشته شد.


فدراسيون فوتبال کامرون در سايت رسمي خود نوشت که کلمنته به علت نتايج ضعيف با تيم ملي اين کشور و ناکامي در رساندن اين تيم به مرحله نهايي جام ملت‌هاي آفريقا از سمتش اخراج شد.


دبير کل فدراسيون فوتبال کامرون در گفت و گو‌ با يک خبرگزاري محلي، گفت: مسئولان فدراسيون با فرستادن يک ايميل اخراج کلمنته از هدايت تيم ملي را به او ابلاغ کردند . متاسفانه ما نمي توانستيم با او همکاري کنيم، چرا که کامرون با هدايت کلمنته نتايج ضعيفي را در مقدماتي جام ملت‌هاي آفريقا 2012 به دست آورد و نتوانست به مرحله نهايي اين رقابت‌ها که قرار است در گينه استوايي و گابون برگزار شود، صعود کند. گذشته از اين کلمنته اگر چه که سرمربي کامرون بود، اما همواره در اسپانيا اقامت داشت و در ماه تنها يکي دو بار به کامرون مي‌آمد، همين مساله خشم مسئولان فدراسيون را برانگيخت و در نهايت او را اخراج کردند.


رسانه‌هاي خبري کامرون اعلام کردند که دنيس لاواني سرمربي تيم باشگاهي کاتان اسپورت بيشترين شانس را براي جانشيني کلمنته دارد. بعضي از آن‌ها هم از احتمال آمدن دومنک سرمربي سابق تيم ملي فوتبال فرانسه خبر دادند.

 
 

دیدگاه‌ها