کد خبر : 1508655 | 10 اسفند 1396 ساعت 23:14 | 464.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترجیح می دهم سکوت می کنم فحش بخورم

واکنش امید عالیشاه به اخراج از تراکتورسازی

هافبک سابق پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شده، در تصمیمی جنجالی از این تیم اخراج شد.

واکنش امید عالیشاه به اخراج از تراکتورسازی

به گزارش “ورزش سه”، بدشانسی‌های امید عالیشاه در دوران سربازی پایانی ندارد و بعد از اینکه در ابتدای حضورش با محرومیت نقل و انتقالاتی یک فصل را دور از میادین پشت سر گذاشت در بازگشت نیز مصدومیت‌های پیاپی گریبان او را گرفت. عالیشاه که در آستانه‌ی دربی با حضور در تلویزیون خشم مسوولان تراکتورسازی را در پایان جدال با پیکان که با شکست این تیم همراه بود برانگیخته، در تصمیمی عجیب و جنجالی از تیم اخراج شد.


اخراج امید عالیشاه در شرایطی که این بازیکن طبق شنیده‌ها موفق شده تاییدیه نامه کسر خدمتی خود را دریافت کند و باید برای تسویه حساب و مراحل پایانی دریافت کارت پایان به تبریز می‌رفت، شوک بزرگ خبری امشب بود.


عالیشاه در واکنش به این موضوع گفت: من ترجیح می‌دهم سکوت کنم. فحش بخورم و سکوت کنم. با این حکم مواجه شوم و سکوت کنم و کلا سکوت بهترین تصمیم در این برهه است. همیشه به بزرگترم احترام می‌گذارم و اکنون هم هیچ چیزی نخواهم گفت اما مطمئن باشید به موقع در زمان و مکان مناسب پاسخ تمام این مسائل را خواهم داد.


عالیشاه در واکنش به اینکه آیا دریافت کسری خدمتی‌اش صحت دارد گفت: هیچ صحبتی ندارم و همانطور که آن موقع فحش خوردم و الان هم می‌خورم، بهتر است سکوت کنم و به وقتش جواب خواهم داد.

دیدگاه‌ها