کد خبر : 1513445 | 06 فروردين 1397 ساعت 14:42 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: فان خال و ستاره سوزی در الدترافورد

لویی فان‌خال چندی پیش اعلام کرد که بازیکنان منچستریونایتد در دوران مربیگری او، غیر حرفه‌ای بودند اما به نظر نمی‌رسد که حرف‌های او حداقل در مورد بعضی ستاره‌هایی که این مربی هلندی، درهای خروج را به آن‌ها نشان داد، صدق کند.

گزارش: فان خال و ستاره سوزی در الدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، درست است که فان‌خال، کارهای مثبتی را همانند بازی دادن به مارکوس‌راشفورد و البته، خرید آندرهررا برای شیاطین‌سرخ انجام داد اما به نظر نمی‌رسد که دوران فان‌خال، دوران موفقی برای شیاطین‌سرخ به حساب آید. به بهانه صحبت‌های اخیر فان‌خال به 5 ستاره‌ای می‌پردازیم که توسط این مربی هلندی، از الدترافورد بیرون رانده شدند.

1-آنخل دی‌ماریا:
انتقال به: پاری سن‌ژرمن
قیمت: 44.3 میلیون یورو
آیا فروش او اشتباه بود؟: بله!

 

1003696

 

گران‌قیمت ترین خرید باشگاه منچستریونایتد، پیش از آمدن پوگبا به این تیم، نتوانست در سیستم لویی فان‌خال، جا بیفتد و به همین دلیل، فصل موفقی را در شهر منچستر سپری نکرد و در نهایت، پس از یک فصل، منچستر را به مقصد پاریس، ترک کرد.


ستاره آرژانتینی که زیر نظر مورینیو در رئال‌مادرید، دوران خوبی را سپری کرده بود؛ نتوانست در سیستم تاکتیکی فان‌خال جا بیفتد. او پس از رفتن به پاریس، به پاریسن‌ژرمن کمک شایانی کرده است.

2-دنی‌ولبک:
انتقال به: آرسنال
مبلغ: 16 میلیون یورو
آیا فروش او اشتباه بود؟: بله!

 

1291811

 

مصدومیت‌های متوالی ولبک در دوران حضورش در منچستریونایتد، سبب شد تا این مهاجم انگلیسی منچستر را به مقصد لندن ترک کند اما وقتی او به آمادگی برگشت؛ نشان داد که فروش او به آرسنال، اشتباه بزرگی بوده است. عملکرد خوب ولبک در دیدار مقابل میلان، یکی از نمایش‌های عالی او پس از حضور در آرسنال بوده است.


اگر او در اولدترافورد می‌ماند؛ می‌توانست کمک خوبی برای ژوزه مورینیو باشد اما این اتفاق نیفتاد. ولبک پس از پیوستن به جمع توپچی‌ها، سه بار دروازه تیم سابقش را نیز باز کرده است!

 

3-خاویرهرناندز:
انتقال به: بایرن‌لورکوزن
مبلغ: 7.3 میلیون‌یورو
آیا فروش او اشتباه بود؟: بله!

 

1037945


ستاره مکزیکی سابق منچستریونایتد، رئال‌مادرید و بایرن‌لورکوزن که اکنون در تیم وستهم‌یونایتد در لیگ جزیره توپ می‌زند؛ در زمان حضور فان‌خال، ستاره آماده‌ای بود. او در دوره حضور قرضی خود در رئال‌مادرید، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما نکته عجیب این بود که فان‌خال، او را پس از این عملکرد عالی، راهی آلمان کرد!


چیچاریتو، بهترین گلزن تاریخ ملی مکزیک نیز هست و در 28 بازی برای لورکوزن در بای‌آرنا، 17 گل را به ثمر رساند و اگر در یونایتد می‌ماند، اکنون یکی از بهترین مهاجمان منچستریونایتد بود. اگر چه نمی‌توان از عملکرد فوق‌العاده لوکاکو در این فصل نیز گذشت اما او یک ذخیره قابل اطمینان را روی نیمکت برای خود نمی‌بیند!

 

4-رابین فن‌پرسی:
انتقال به: فنرباغچه
مبلغ: 4.7 میلیون یورو
آیا فروش او اشتباه بود؟ اکنون بله!

 

1032289

 

ستاره هلندی سابق منچستریونایتد و آرسنال، که به گفته ونگر، یکی از بدترین فروش‌های او به یکی از رقیب‌هایش بوده است. او در فنرباغچه، عملکرد خوبی را نداشت اما پس از انتقال به تیم دوران جوانی‌اش، یعنی فاینورد، توانست فرم خوب و اصلی خود را پیدا کند و  بهترین عملکرد خود را در فاینورد ارائه دهد.


در ابتدا، خیلی‌ها گفتند که فروش وی توسط فان‌خال، فروش خوبی بود اما در ادامه مشخص شد که اگر این انتقال به سرانجام نمی‌رسید، می‌توانست کمک شایانی به شیاطین سرخ بکند!

 

5-شینجی‌کاگاوا:
انتقال به: دورتموند
مبلغ: 6.3 میلیون‌یورو
آیا فروش او اشتباه بود؟ خیر!

 

 

1291812

 

شاید یکی از تنها کار‌های درست فان خال پس از فروش به‌به پرتغالی، فروش این ستاره ژاپنی به تیم سابقش بود. سرالکس فرگوسن، کاگاوا را پس از درخشش در دورتموند راهی اولدترافورد کرد اما کاگاوا، نتوانست همان عملکرد همیشگی‌اش را در منچستریونایتد ارائه دهد.


پس از این اتفاقات بود که سرمربی هلندی، یکی از بهترین کارهایش را به عنوان سرمربی منچستریونایتد انجام داد و این هافبک ژاپنی، به سیگنال‌ایندونا‌پارک، بازگشت!

 

منبع: اسکواکا

ترجمه: سینا صیدی

دیدگاه‌ها