کد خبر : 1280647 | 15 آبان 1394 ساعت 23:06 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیگرینی: شرایط بازی با استون ویلا خاص است

استون ویلا که تیم آخر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است، با سرمربی جدید خود روز یکشنبه از منچسترسیتی میزبانی خواهد رفت.

پیگرینی: شرایط بازی با استون ویلا خاص است
به گزارش "ورزش سه"، سیتی به عنوان تیم اول لیگ برتر، روز یکشنبه به زمین استون ویلا خواهد رفت که با تنها 4 امتیاز، قعرنشین لیگ برتر است. مدیران ویلا پس از کسب نتایج ضعیف توسط تیم شروود، هفته گذشته این مربی را اخراج و رمی گارد، سرمربی سابق لیون را بجای وی منصوب کردند.

حال هواداران ویلا امیدوارند که این مربی جدید بتواند تاثیر مثبت خود را از همین بازی اول روی تیم بگذارد. مانوئل پیگرینی، سرمربی سیتی نیز در نشست خبری امروزش، نتوانست نگرانی خود از این بابت را پنهان کند و به خبرنگاران گفت:" بازی در لیگ برتر انگلیس مقابل هیچ تیمی ساده نیست؛ بخصوص که این تیم استون ویلا باشد. همیشه وقتی یک مربی جدید به تیمی می آید، باید منتظر واکنش مثبت در آن تیم باشیم.

آنها تیم آخر جدول هستند و مربی جدیدی هم دارند، پس انگیزه هایشان برای کسب موفقیت و نجات از سقوط بیشتر شده است. رمی گارد، دوست نزدیک پاتریک ویراست. او در عین جوانی، بخاطر کار کردن در تیم بزرگی مثل لیون، تجربیات خوب و بزرگی دارد؛ با این حال شناخت اندکی از او دارم.

نگران این بازی هستم؛ چون حضور او در تیم ویلا، شرایط این بازی را خاص و ویژه کرده است. شک ندارم که بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم پس از بازی با ما، گارد بتواند روند موفقیت آمیزی را در ویلا طی کند."

دیدگاه‌ها