کد خبر : 1381652 | 01 دی 1395 ساعت 17:20 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پوزش مربی اسپانیول به خاطر تمجید از مسی!

کیکه سانچس فلورس، سرمربی اسپانیول که پس از باخت 4-1 تیمش برابر بارسا به تمجید از مسی پرداخته بود، از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد.

پوزش مربی اسپانیول به خاطر تمجید از مسی!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته بارسلونا در نوکمپ توانست دربی کاتالونیا را با نتیجه 4-1 از اسپانیول ببرد. در آن بازی مسی درخششی ویژه داشت؛ به طوریکه تحسین بسیاری از کارشناسان در نقاط مختلف دنیا را برانگیخت.

در جریان دربی، هواداران بارسا شعارهای تندی علیه اسپانیول و هوادارانش سر دادند؛ با این حال سرمربی اسپانیول بدون توجه به این مساله ترجیح داد در نشست خبری پس از بازی از مسی تمجید کند! کیکه حتی عنوان کرد که پیراهن مسی را برای پسرش هدیه برده است.

 

 

1165222

 

 

او اما پس از اعتراض و انتقادات وسیع هواداران اسپانیول در چند روز اخیر، از موضع خود عقب نشینی کرد و گفت: «هزاران بار عذر می خواهم. قصد من آزرده کردن هواداران اسپانیول نبود؛ برعکس، مربی این تیم شده ام تا شادی را به آنها برگردانم.

من سه ماه است به این باشگاه آمده ام و تاریخ 117 ساله آن را به خوبی نمی شناسم؛ با این حال همین هم نمی تواند توجه مناسبی قلمداد شود.  برای هواداران احترام زیادی قائل هستم و اگر حرفی زدم که باعث رنجش شان شد، باز هم عذر می خواهم.»

دیدگاه‌ها