کد خبر : 1384644 | 14 دی 1395 ساعت 11:39 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای برانکو؛ بازیکنان مدنظرم در تیم‌ملی هستند

در حالی که طبق اعلام رسمی نفرات مورد نظر پرسپولیس پیش از این اعلام شده بود، برانکو در مصاحبه‌هایش در روز گذشته مدعی شد بازیکنان مدنظرش برای نقل و انتقالات زمستانه در تیم ملی حضور دارند.

ادعای برانکو؛ بازیکنان مدنظرم در تیم‌ملی هستند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران در تعطیلات نیم فصل نام چهار بازیکن را به علی اکبر طاهری اعلام کرد که شجاع خلیل زاده، ایگور پراهیچ، سروش رفیعی و شایان مصلح در آن قرار داشتند. خبری که بعد از آن از سوی پندار خمارلو در مصاحبه ای تایید شد. با این حال برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در جریان انتقاداتی که از برگزاری اردوی تیم ملی در دوبی داشت، اعلام کرد قادر به مذاکره با بازیکنان مدنظرش نیست زیرا آنها اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و طبق اعلام راه‌های ارتباطی و ورودی به محل کمپ تیم ملی نیز بسته شده و قادر به اعزام فردی برای مذاکره با آنها نیست.


این در حالی است که در لیست مدنظر برانکو ایوانکوویچ تنها سروش رفیعی در تیم ملی و لیست نفرات اعزامی به دوبی قرار دارد و دیگر نفرات به همراه تیم‌های خود در اردو یا مرخصی هستند و مشکلی از این بابت برای مذاکره دیده نمی‌شود. هرچند سروش رفیعی نیز در سفر به تهران و پیش از حضور در محل اردوی تیم ملی در هتل آکادمی ساعاتی را مهمان یکی از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس بود و در خصوص شرایط خود با آنها به صحبت نشست. 


از شرایط دیگر بازیکنان مدنظر پرسپولیس نیز باشگاه‌های تحت قراردادشان در حال حاضر با انتقال و جدایی‌شان مخالفت کرده است. رحیم شهریاری، سرپرست نفت تهران به همراه علی دایی به عنوان سرمربی این تیم از عدم رضایت این باشگاه برای جدایی ایگور پراهیچ خبر داده اند و عبدالله ویسی نیز اعلام کرده بود حتی اگر قادر به جذب جرارد پیکه هم باشند اجازه جدایی به شجاع خلیل زاده را نخواهد داد.


وضعیت جذب شایان مصلح، بازیکن جوان سپیدرود رشت نیز همچنان نامشخص است و علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی تیم صدرنشین لیگ دسته اول و تصمیم گیرنده در این خصوص هنوز به توافق با پرسپولیس دست نیافته است. 


اکنون باید دید منظور برانکو ایوانکوویچ از اینکه بازیکنان مدنظرش در تیم ملی حضور دارند، تنها متوجه سروش رفیعی بوده یا او بازیکن دیگری را هم زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها