کد خبر : 1595759 | 11 اسفند 1397 ساعت 20:33 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

برد یاران جهانبخش بعد از ۲ شکست

طلسم باخت‌های متوالی برایتون شکسته شد و این تیم در حضور مهاجم ایرانی خود به برتری مقابل هادرسفیلد رسید.

برد یاران جهانبخش بعد از ۲ شکست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب و به‌عنوان وینگر چپ در اختیار داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه فالمر به مصاف تیم قعرنشین هادرسفیلد رفت.

 

برایتون که در هفت مسابقه اخیرش دو تساوی و پنج شکست را تجربه کرده بود، به دنبال برتری خانگی مقابل هادرسفیلد تا به روند ناکامی‌هایش خاتمه دهد، اما نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان پیدا کرد.

 

1386918

 

علیرضا جهانبخش که در این فصل هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل برای برایتون نشده، در دقیقه ۳۹ با نفوذ از سمت راست زمین و حرکت در عرض تا پشت محوطه جریمه هادرسفیلد شوت‌زنی کرد، اما ضربه روی پای تماشایی او با بدنشانسی به تیرک افقی دروازه خورد و دفع شد تا ستاره ایرانی همچنان در امر گلزنی ناکام بماند.

 

جهانبخش در دقیقه ۷۸ به‌عنوان دومین تعویضی تیمش از زمین بیرون رفت، اما چند ثانیه بعد از آن برایتون توانست روی ارسال پای چپ آنتونی کنوکارت و ضربه سر فلورین آندونه به گل برسد و در این دیدار به پیروزی یک بر صفر دست یابد تا ۳۰ امتیازی شده و به رده پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

دیدگاه‌ها