کد خبر : 1596320 | 14 اسفند 1397 ساعت 00:18 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

الریان ۵ تایی شد؛

بازگشت عجیب و غریب الاتحاد در لیگ قهرمانان

تیم الاتحاد عربستان موفق شد در اولین بازی مرحله گروهی ۵-۱ الریان را شکست دهد.

به گزارش ورزش سه، تیم الاتحاد عربستان که حال و روز خوشی در لیگ عربستان ندارد، با ستاره های متعدد بین المللی کارش در لیگ قهرمانان را آغاز کرد به امید این که کسب نتایج خوب در این رقابت ها باعث بهبود روحیه بازیکنان شود. الاتحاد که سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، با الریان، لوکوموتیو و الوحده هم گروه است و دیدار اول را با قوی ترین تیم گروه یعنی الریان برگزار کرد.

 

ببرهای شهر جده، این بازی را خیلی خوب آغاز کردند و موفق شدند موقعیت های متعددی را ایجاد کنند اما این تیم الریان بود که در دقیقه ۲۳ توسط ویه‌را به گل رسید. الاتحاد برای گلزنی تا آخرین دقیقه نیمه اول صبر کردند تا این که سرانجام فهد الموالاد دروازه تیم قطری را باز کرد. به فاصله یک دقیقه از این گل الآریانی گل دوم را هم به ثمر رساند تا سعودی ها برنده به رختکن بروند.

 

بلافاصله پس از شروع نیمه دوم الصحافی توانست برای الاتحاد گل بزند. نکته جالب در این مسابقه خلق موقعیت های فراوان توسط تیم میزبان بود. در دقیقه ۷۰ و ۷۸ نیز الاتحادی ها ۲ گل زدند تا با نتیجه پرگل ۵-۱ الریان را مغلوب کنند و بازگشتی تاریخی را رقم بزنند.

 

این پیروزی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و به ترند اول توییتر نیز تبدیل شد. رومارینیو ستاره تیم الاتحاد که فصل پیش در الجزیره بود نیز در این مسابقه فیکس بازی کرد اما در نیمه تعویض شد.

 

1387583

 

1387584

 

1387585

 

1387586

 

دیدگاه‌ها