کد خبر : 1594291 | 06 اسفند 1397 ساعت 00:20 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از قهرمانی در جام اتحادیه، از مقایسه دوران حضورش در این تیم با دوران پرافتخار حضور در بارسلونا امتناع کرد.

گواردیولا: سیتی را با بارسلونا مقایسه نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امشب در فینال جام اتحادیه با چلسی در وقت های قانونی و اضافی به تساوی رسید و در نهایت کار به ضربات پنالتی رسید. در پنالتی ها بازیکنان سیتی بهتر عمل کردند و 4-3 به پیروزی رسیدند.

گواردیولا به خبرنگاران گفت:" البته خوشحال هستم. باید از چلسی هم تقدیر کرد. اما نمایش فوق العاده ای داشتند. خوشحالم که در دو سال پیاپی، قهرمان این جام شدیم؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه رخ داد.

 

 

1385085

 

مهمترین چیز وقتی بازی به پنالتی کشیده می شود، شخصیت است و ما آن را نشان دادیم. ما بازی فوق العاده ای ارائه دادیم. چلسی کیفیت فوق العاده ای دارد و بعد از نتیجه دو هفته قبل (پیروزی 6-0 مقابل چلسی در لیگ برتر)، می دانستیم که این دیدار دشوارتر است. این یک فینال بود.

حضور در جام های مختلف، انرژی زیادی می گیرد و دشوار است. ما هم بازیکنان مصدوم داریم."

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا می تواند دوران حضور در بارسا را با سیتی تکرار کند یا نه، گفت:" قصد ندارم دو تیم را با هم مقایسه کنم. آنچه ما در بارسا انجام دادیم، بی نظیر بود. اینجا یک باشگاه جدید با بازیکنان جدید است و حالا باید ببینیم چقدر می توانیم پیش برویم."

دیدگاه‌ها