کد خبر : 1594954 | 09 اسفند 1397 ساعت 01:25 | 275.7K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس خراب کرد؛ سوارز زد

رئال 0-3 بارسلونا؛ صعود به فینال در بهشت برنابئو

شاگردان والورده با نتیجه ای عجیب در مقابل رئال مادرید، راه صعود به فینال کوپا دل ری را هموار کردند.

رئال 0-3 بارسلونا؛ صعود به فینال در بهشت برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت در استادیوم نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئال مادرید و بارسلونا برگزار کننده دیدار تعیین کننده برای رسیدن به فینال کوپا دل ری در پایتخت اسپانیا خواهند بود.

 

آبی اناری ها هفت سال است در شکست دادن رقیب سفید پوش خود در این رقابت ناکام بوده اند و امشب می دانند که برای صعود به بازی فینال و افزایش شانس های ششمین قهرمانی متوالی در کوپا دل ری باید در برنابئو موفق به گلزنی شوند. لیونل مسی، بهترین گلزن تاریخ بازی های این دو تیم، هرگز در رقابت های کوپا دل ری موفق به باز کردن دروازه رئال مادرید نشده و امشب به دنبال شکستن این طلسم است.

 

دیدار برگشت رئال و بارسا از نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو با شور و هیجان زیادی آغاز شد. بارسا که در نوکمپ نتوانسته بود به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست یابد، با هدف کسب پیروزی و صعود به فینال به میدان امده بود و رئال هم با حمایت هوادارانش به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد. دیداری فینال گونه برای هر دو تیم.

رئال بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 5 روی نفوذ وینیسیوس و سانتر عرضی او اولین خطر را ایجاد کرد اما پیکه با دخالت به موقع خود توپ را دور کرد. یک دقیقه بعد بارسا واکنش نشان داد و سوارز روی سانتر دمبله از چپ، سعی داشت سرجی روبرتو را در شش قدم صاحب توپ کند اما رگیلون توپ را راهی کرنر کرد.

 

شش دقیقه بعد سرنگونی وینیسیوس درون محوطه جریمه می توانست برای رئال یک پنالتی به همراه داشته باشد اما داور اعتقاد به آن نداشت. او پس از دخالت وی ای آر نیز روی تصمیم خود ماند.

 

 

1385965

 

رئال که برتری محسوسی بر بارسا داشت، دقیقه 18 بازهم توسط وینیسیوس صاحب بخت گلزنی شد. او روی پاس بنزما توپ را گرفت، چرخید اما ضربه اش را از روی خط محوطه جریمه به آسمان زد.

 

4 دقیقه بعد روی یک غافلگیری توپ درون شش قدم به وینیسیوس رسید اما ضربه آرام او را تراشتگن با یک دست دور کرد.

 

بهترین موقعیت بازی دقیقه 36 نصیب رئال شد. کاسیمیرو با یک پاس عمقی وینیسیوس را روانه دروازه کرد. ضربه اول او به پای پیکه برخورد کرد و بار دیگر به خود او رسید. وینیسیوس این بار بنزما را روی نقطه پنالتی صاحب توپ کرد اما ضربه پای چپ کریم را تراشتگن با پا راهی کرنر کرد.

 

یک دقیقه بعد بازهم رئال بخت دیگری را به دست اورد. نفوذ عالی رگیلون و پاس عرضی او به درون محوطه جریمه را وینیسیوس تصاحب کرد اما بازهم شوت او خارج از چارچوب بود و به بالای دروازه رفت. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

رئال نیمه دوم را هم خوب شروع کرد اما بارسا بر خلاف جریان بازی دقیقه 50 به گل رسید. نفوذ دمبله از چپ و پاس عرضی او را بی معطلی سوارز از روی خط محوطه جریمه به تور دروازه رئال رساند تا بارسا به هدف خود رسیده و تیم صعود کننده به فینال لقب بگیرد.

 

1385967

 

رئال پس از گل یکپارچه حمله شد و دقیقه 63 تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت اما ضربه سر رگیلون روی سانتر زیبای وینیسیوس را تراشتگن با کف دست دور کرد.

دقیقه 67 بازهم وینیسیوس بخت دیگری را به دست آورد. او همه بازیکنان پیش روی خودش را جا گذاشت و با یک سر توپ پیکه را هم محو کرد اما ضربه کات دار او پس از برخورد به لانگله راهی کرنر شد.

 

دو دقیقه بعد بارسا روی دومین ضدحمله خود به گل رسید. نفوذ دمبله از راست و پاس عرضی او را واران به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بارسا تقریبا صعودش را قطعی کند.

 

 

1385968

 

بازهم بر خلاف روند بازی بارسا بود که به گل رسید. دو دقیقه بعد از گل به خودی واران، کاسیمیرو، سوارز را با خطا سرنگون کرد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد. سوارز پشت توپ قرار گرفت و با ضربه چیپ دبل خود را کامل کرد و بارسا را به سومین گل رساند.

 

1385969

 

 

در دقایق باقیمانده نه بارسا انگیزه لازم را داشت و نه رئال دیگر امیدی برای جبران و در نهایت آبی اناری ها با برتری 0-3 در بازی برگشت و 4-1 در مجموع دو بازی راهی فینال کوپا دل ری شدند.

 

با اتفاقات این دیدار حساس با ما همراه باشید؛

 

ترکیب اصلی دو تیم اعلام شد:

 

بارسلونا: تراشتگن- سمدو- پیکه- سرخی روبرتو- آلبا- لانگله- راکیتیچ- بوسکتس- دمبله- سوارز- مسی

 

رئال مادرید: ناواس- کارواخال- راموس- واران- رگیلون- مودریچ- کاسمیرو- کروس- وینیسیوس- واسکز- بنزما

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 10: حرکت بازیکنان بارسلونا و سانتر دمبله به دهانه دروازه، با دفع توپ رئالی ها منجر به کرنر شد. بارسایی ها از کرنر نتوانستند استفاده کنند.
دقیقه 19: حرکت وینیسیوس جونیور در عرض و شوت او از داخل محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 22: ارسال کریم بنزما از سمت چپ با اشتباه ژوردی آلبا همراه شد اما وینسیوس و وازکز موفق به استفاده از این توپ نشدند.
دقیقه 36: جونیور در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او با دفع مدافع بارسا همراه بود و در ادامه هم بنزما نتوانست دروازه را باز کند.
دقیقه 38: کاسمیرو بازهم موقعیت سازی کرد. این بار پاس او به محوطه جریمه رئال به جونیور رسید اما بازهم ضربه این بازیکن تبدیل به گل نشد و این بار از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در نهایت سانتر کروس و ضربه سر بنزما، شاگردان سولاری را در آستانه گلزنی قرار داد اما پیش از ضربه خطای این بازیکن اعلام شد.
دقیقه 50: سانتر لیونل مسی و ضربه سر پیکه به بیرون رفت.
دقیقه 50: گللللللللللللللللل برای بارسا!!! لوییز سوارز موفق شد دروازه رئال را باز کند. پاس دیدنی دمبله و ضربه سوارز به زیبایی در درون دروازه رئال قرار گرفت.
دقیقه 53: شوت تونی کروس از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 55: حملات رئالی ها ادامه دارد. این بار سانتر کروس با ضربه سر کاسمیرو همراه شد اما هدِ کاسمیرو هم راهی به دروازه ترشتگن نداشت.
دقیقه 63: حرکت فوق العاده وینیسیوس جونیور و سانتر او باعث شد تا رگیلون با ضربه سر دروازه ترشتگن را تهدید کند اما این ضربه سر را دروازه بان به زیبایی مهار کرد.
دقیقه 67: شوت کارواخال از پشت محوطه جریمه در دستان ترشتگن قرار گرفت.
دقیقه 68: جونیور بازهم با تکنیک فوق العاده رئالی ها را از پیش رو برداشت. این بار سمدو و پیکه را محو کرد ما ضربه اش بازهم به پای سمدو خورد و به بیرون رفت.
دقیقه 69: گل دوم برای بارسلونا در کمال شگفتی. در حالی که رئال مادرید بازی را در دست داشت، حرکت کاتالان ها از سمت راست باعث شد تا مدافعان رئال با گل به خودی دروازه خود را باز کنند.
دقیقه 72: پنالتی برای بارسلونا. خطای کاسمیرو روی سوارز بارسا را صاحب پنالتی کرد.
دقیقه 73: سوارز چپ زد و بارسا شب تلخ رئالی ها را کامل کرد.
دقیقه 83: شوت گرت بیل از داخل محوطه جریمه با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.
 

 

 

امشب لیونل مسی برای چهلمین بار در ال کلاسیکو به میدان خواهد رفت.

 

1385894

 

استقبال پرشور هواداران از اتوبوس رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

 

1385890

 

رختکن بارسلونا پیش از آغاز دیدار برابر رئال مادرید

 

1385887

 

تمام قهرمانان کوپا دل ری؛ امسال جام به چه تیمی تعلق خواهد یافت؟

 

1385884

 

حمایت اسطوره برزیلی بارسلونا از گرت بیل

 

گرت بیل در دیدار ابتدای هفته برابر لوانته، بعد از گلزنی دست هم تیمی های خود برای برگزاری جشن شادی را پس زد و ریوالدو معتقد است با توجه به نیمکت نشینی های متوالی علیرغم عملکرد خوب این ستاره ولزی در بازی های رئال مادرید، نمی توان از وی به خاطر عصبانیت اخیر ایراد گرفت.
 

 

ترکیب احتمالی بارسلونا و رئال مادرید

 

1385879

 

1385881

 

ساعت دیدار ال‌ کلاسیکو در نقاط مختلف جهان

 

1385880

 

لباس های خاطره انگیز بارسلونا و رئال مادرید بر تن ستاره های بزرگ

 

1385877

 

مسی، سوژه اصلی آخرین تمرین بارسا(عکس)
 

در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکوی امروز، لبخندهای لیونل مسی مهم‌ترین سوژه‌ای بود که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد چرا که مسی آماده به معنای ال‌کلاسیکویی زیباتر خواهد بود.

 

طرح جالب مارکا از رقابت بارسلونا- رئال مادرید

 

1385875

 

وینیسیوس و اصلاح حرف جنجالی در مورد مسی

 

گفتن این جمله که مسی هیچکس را نمی ترساند بازخوردی منفی در رسانه ها داشت اما وینیسیوس امروز در توئیتر خود اقدام به اصلاح اظهارنظرش در مورد مسی کرد.

 

بهترین گلزنان تاریخ بازی های رئال مادرید و بارسلونا

 

1385878

 

واکنش سرمربی بارسا به ادعای عجیب دنی کارواخال

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، به مصاحبه عجیب دنی کارواخال واکنش نشان داد.

 

برنابئو؛ ورزشگاهی که بارسا از آن نمی ترسد

 

بارسا فردا در سانتیاگو برنابئو ماموریت دارد تا تساوی 1-1 بازی رفت برابر رئال را جبران کرده و به فینال کوپا دل ری برسد.

 

 

والورده: پیروزی های قبلی در برنابئو کمکی نمی کند

 

1379600

 

والورده گفت: تاریخ و عملکرد ما در گذشته در چنین شرایطی هیچ کمکی به نتیجه گرفتن در حال نمی کند.

 

امشب طلسم عجیب لئو مسی شکسته می‌شود؟ (عکس)

 

بارسلونا بدون شک به امید پیروزی به ال‌کلاسیکوی امروز وارد می‌شود ولی کاتالان‌ها می‌دانند که بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا همیشه طلسم ابرستاره طلایی‌شان لیونل مسی بوده است.

 

1385669

 

حمله مسی و دو ستاره بارسا به یک رکورد تاریخی

 

در صورت رسیدن بارسا به فینال کوپا دل ری و کسب عنوان قهرمانی، سه بازیکن بارسا با یک رکورد تاریخی برابری خواهند کرد.

 

سولاری: ترس از مسی برای ما معنا ندارد

 

سولاری گفت: در فوتبال ترس از یک بازیکن معنا ندارد. ما قرار است از بازی فردا و رقابت با بارسلونا و مسی لذت ببریم. بازیکن در زمین باید از فوتبال خودش لذت ببرد نه اینکه از بازیکن حریف بترسد.

 

رئال مادرید، ال‌کلاسیکوی امروز را فینال می‌داند
 

بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید، ال‌کلاسیکوی امروز که با بازی برگشت دو غول فوتبال اسپانیا در کوپا دل‌ری برگزار می‌شود را در حکم فینال جام حذفی و مهم‌ترین مسابقه فصل تیم‌شان می‌دانند.

 

ایسکو از فهرست رئال مادرید خط خورد
 

ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، جایی در لیست این تیم برابر بارسلونا ندارد.

 

1374472

 

آمار بد تراشتگن مقابل رئال؛ عامل نگرانی بارسا

 

 با اینکه در ابتدای فصل گمان می‌رفت بارسلونا در جام حذفی به دروازه‌بان دومش جسپر سیلسن میدان خواهد داد، ولی حالا مارک آندره تراشتگن، امید اصلی کاتالان‌ها برای صعود به فینال کوپا دل ری است.

 

پیش بازی رئال مادرید- بارسلونا

 

در کوپا دل ری شرایط نسبت به لالیگا متفاوت است و رئال مادرید با کسب یک نتیجه خوب 1-1 در دیدار رفت در استادیوم نوکمپ، به وضوح از شانس بیشتری برای صعود به فینال نسبت به رقیب دیرینه برخوردار است.

 

بازی مرگ و زندگی برای ستاره رئال مادرید

 

کیلور ناواس، گلری که در سه قهرمانی متوالی رئال در لیگ قهرمانان نقشی کلیدی داشته، حالا به یک نیمکت نشین تبدیل شده است.

 

رسمی؛ مدافع رئال ال کلاسیکو را از دست داد

 

1385120

 

ناچو فرناندز، مدافع میانی رئال مادرید، به دلیل اخراج در بازی امشب مقابل لوانته، ال کلاسیکوی شنبه آینده را از دست داد.

 

تمجید ویژه ستاره آرژانتینی سابق رئال از مسی

 

فرناندو ردوندو اواسط دهه 90 میلادی رهبر خط میانی رئال بود و با پای چپ هنرمندش خاطراتی به یادماندنی را برای علاقه مندان به فوتبال به جا گذاشت.

 

دیدگاه‌ها