کد خبر : 1594363 | 06 اسفند 1397 ساعت 11:52 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی شیلیایی جانشین کروات جنجالی

اسلوان بیلیچ از الاتحاد عربستان اخراج شد

تنها چند ماه بعد از امضای قرارداد دو ساله با باشگاه مطرح سعودی حکم اخراج کروات جنجالی هم صادر شد تا بحران در اردوی ببرهای جده دامنه گسترده تری به خود بگیرد.

اسلوان بیلیچ از الاتحاد عربستان اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاتحاد عربستان یکی از چهار نماینده سعودی ها در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در اتفاقی غیرمنتظره برای اولین بار در طی یکی دو دهه گذشته دومین مربی سرشناس خارجی خود را نیز اخراج کرد تا صاحب رکوردی عجیب شود.


الاتحاد فصل را با رامون دیاز آرژانتینی استارت زد اما با گذشت تنها 8 هفته و قرار گرفتن در انتهای جدول حکم اخراج این مربی مشهور صادر شد تا دیاز بار دیگر عربستان را با برگه برکناری ترک کند. بلافاصله بعد از این تصمیم باشگاه مطرح و متمول جده زمینه حضور اسلووان بیلیچ کروات را فراهم کرد تا شاگرد سابق برانکو در تیم ملی کرواسی بعد از سال ها هدایت وستهام در لیگ برتر جزیره همین طور تیم ملی کرواسی راهی فوتبال حاشیه خلیج فارس شود.


بیلیچ امیدوار بود بتواند به بحران های الاتحاد پایان بدهد اما چهارماه بعد از حضور در راس کادرفنی ببرها، نتایج ناامیدکننده ادامه پیدا کرد تا هیات مدیره باشگاه امروز حکم اخراج بیلیچ را نیز صادر کند. با اخراج مربی کروات، سران الاتحاد خوزه سییرا دستیار شیلیایی بیلیچ را به عنوان مربی موقت انتخاب و معرفی کردند تا زمینه برای حضور یک مربی سرشناس تر فراهم شود.


الاتحاد در حال حاضر در لیگ 16 تیمی عربستان با تمام ستاره هایی که در اختیار دارد جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است. این تیم پرافتخار سعودی در رقابت های لیگ قهرمانان در گروهی قرار دارد که الریان با عبور از سد سایپای ایران به جمع تیم های حاضر در آن رسید تا ببرهای جده رقیب ایرانی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها