کد خبر : 1594275 | 05 اسفند 1397 ساعت 22:48 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 0 (4)- چلسی 0 (4)؛ کمدی تراژدیک کپا- ساری!

منچسترسیتی موفق شد در ضربات پنالتی چلسی را مغلوب کرده و قهرمان جام اتحادیه شود.

سیتی 0 (4)- چلسی 0 (4)؛ کمدی تراژدیک کپا- ساری!

به گزارش "ورزش سه"، نبرد کم هیجان سیتی و چلسی در 120 دقیقه به تساوی بدون گل رسید اما سیتیزن ها در ضربات پنالتی موفق شدند رقیب لندنی خود را مغلوب کرده و فاتح جام اتحادیه شوند.

 

پاس رو به عقب با ریسک بالای کانته به کپا در مقابل سرخیو آگوئرو برای دروازه بان چلسی مشکل ساز شد اما کپا موفق شد توپ را دور کند.

 

در دقیقه 22 و روی پاس برناردو سیلوا، سرخیو آگوئرو در مقابل دروازه چلسی صاحب فرصت شد اما ضربه او از بالای دروازه کپا راهی بیرون شد.

 

1385080

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام بود و سیتی علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت نبود. در اواخر نیمه اول ادن هازارد با حرکتی تکنیکی در محوطه سیتی صاحب فرصت شد اما تعلل او باعث از دست رفتن موقعیت گشت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول ضربه سر اوتامندی ممکن بود به اشتباه وارد دروازه ادرسون شود اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه نخست کم هیجان بدون حتی یک ضربه از سوی چلسی و تنها با یک ضربه در چارچوب از سوی سیتی، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست، سیتی مالک توپ و میدان بود اما دفاع منسجم چلسی به آنها اجازه خلق موقعیت نمی داد. در دقیقه 55 سیتی توسط سرخیو آگوئرو به گل رسید که به درستی آفساید و مردود شد.

 

در دقیقه 63 ضربه سر رودیگر بعد از برخورد به واکر تبدیل به موقعیت خوبی برای چلسی شد اما ویلیان نتوانست از این فرصت استفاده کند.

 

1385079

 

چهار دقیقه بعد و با حرکت فوق العاده هازارد و پاس به بیرون او، کانته تا آستانه گلزنی برای چلسی پیش رفت اما ضربه هافبک فرانسوی از بالای دروازه ادرسون به بیرون رفت.

 

در دقیقه 71 راس بارکلی در محوطه سیتی صاحب موقعیت شد اما ضربه فنی او با اختلاف از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت. در ادامه هازارد با یک حرکت تماشایی دفاع سیتی را به هم ریخت اما پاس ضعیف پدرو باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

 

در اوقات تلف شده ادرسون ضربه خطرناک ویلیان از نزدیکی نقطه کرنر را دفع کرد تا 90 دقیقه کم هیجان بدون حتی یک شوت در چارچوب از سوی چلسی و با تنها یک شوت در چارچوب سیتی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

1385077

 

در دقایق ابتدایی اوقات اضافی اتفاق خاصی رخ نداد و تنها موقعیت بازی ضربه جورجینیو در دقیقه 100 بود که از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت تا نیمه نخست اوقات اضافی نیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در اوایل اوقات اضافی دوم و با حرکت تماشایی استرلینگ، سیتی تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت اما آگوئرو مقابل دروازه خالی با دخالت مدافعان چلسی ناکام ماند.

 

در دقیقه 117 آگوئرو در پشت محوطه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت او با مهار خوب کپا همراه شد تا بازی که در دقایق پایانی به دلیل عدم تمکین کپا برای تعویض شدن به حاشیه رفته بود به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

چلسی: جورجینو: از دست داد

 

سیتی: گوندوغان: تبدیل به گل کرد

 

چلسی: آسپلیکوئتا: تبدیل به گل کرد

 

سیتی: آگوئرو: تبدیل به گل کرد

 

چلسی: امرسون: تبدیل به گل کرد

 

سیتی: لروی سانه: از دست داد

 

چلسی: داوید لوییز: از دست داد

 

سیتی: برناردو سیلوا: تبدیل به گل کرد

 

چلسی: ادن هازارد: تبدیل به گل کرد

 

سیتی: استرلینگ: تبدیل به گل کرد

دیدگاه‌ها