کد خبر : 1594616 | 07 اسفند 1397 ساعت 12:32 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برندان راجرز در آستانه هدایت لسترسیتی

برندان راجرز، سرمربی فعلی سلتیک، در آستانه پذیرش پست سرمربیگری لسترسیتی قرار دارد.

برندان راجرز در آستانه هدایت لسترسیتی


به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه لسترسیتی دو روز قبل و بعد از کسب نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر و عدم توفیق د کسب حتی یک پیروزی در سال 2019، تصمیم به اخراج کلود پوئل گرفتند و حالا به نظر می رسد سرمربی سابق لیورپول روی نیمکت این تیم قرار خواهد گرفت.

 

1159021

 

برندان راجرز دیروز همانند همیشه بازیکنان خود را تمرین داد اما باشگاه سلتیک به او اجازه مذاکره با لسترسیتی را داده و در صورت توافق بین طرفین، راجرز دوباره به لیگ برتر باز خواهد گشت.

 

راجرز موفق به کسب جام های قهرمانی متوالی در سالهای اخیر با سلتیک شده  و عملکرد فوق العاده ای روی نیمکت این تیم داشته است. در صورت جدایی این سرمربی ایرلندی، احتمالا دستیار او جان کندی، هدایت تیم سلتیک را بر عهده خواهد گرفت.

 

همچنین برخی رسانه ها از جمله دیلی میل مدعی شدند برندان راجرز از سمت خود در سلتیک استعفا داده تا هدایت لسترسیتی را بر عهده گیرد. اخبار موید آن است که در صورت حضور راجرز، حبیب کولوتوره مدافع سابق آرسنال نیز یکی از اعضای کادر فنی وی خواهد بود. احتمالا برندان راجرز با پرداخت غرامتی 6 میلیون پوندی به باشگاه اسکاتلندی از این تیم جدا شده و به زودی کار خود را در کینگزپاور آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها