کد خبر : 1595286 | 10 اسفند 1397 ساعت 09:44 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

دو هدف اصلی نقل و انتقالاتی یونایتد: راکیتیچ و کولیبالی

بر اساس اعلام رسانه‌های انگلیسی، با اینکه باشگاه منچستریونایتد هنوز درباره سرمربی فصل آینده‌‌اش تصمیمی نگرفته ولی دو هدف اصلی باشگاه در فصل آتی نقل و انتقالات از هم‌اکنون مشخص شده است.

دو هدف اصلی نقل و انتقالاتی یونایتد: راکیتیچ و کولیبالی

به گزارش "ورزش سه"،  از زمان اخراج ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، نامهای بسیاری به عنوان گزینه‌های هدف منچستریونایتد برای انتقال به این تیم مطرح شده است ولی حالا روشن شده که منچستریونایتد برای فصل نقل و انتقالات آتی دو هدف اصلی دارد که برای انتقال آنها به اولدترافورد تلاش خواهد کرد. دو هدف اصلی یونایتد ایوان راکیتیچ و کالیدو کولیبالی هستند.

 

تابستان گذشته به نظر می‌رسید ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، این تیم را ترک کرده و به پاری سن ژرمن خواهد پیوست ولی او در نهایت در بارسا ماندگار شد. اما حالا منچستریونایتد راکیتیچ را به عنوان یکی از هدفهای اصلی خود در نظر گرفته و امیدوار است با اضافه کردن او، خلاقیت خط میانی تیمش را افزایش دهد. میرر می‌گوید یونایتد مصمم است در فصل تابستان برای خرید راکیتیچ از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

 

1386280

 

کالیدو کولیبالی، مدافع باشگاه ناپولی دیگر ستاره‌ای است که منچستریونایتد به عنوان هدف اصلی خود در فصل نقل و انتقالات آتی مشخص کرده است. در گذشته هم شایعات زیادی درباره انتقال کولیبالی به اولدترافورد مطرح شده بود اما انتقال او به شیاطین سرخ تا کنون از حد شایعات فراتر نرفته است.

 

1386281

 

یونایتد اما این بار برای اضافه کردن این ستاره سنگالی به خط میانی‌اش کاملا مصمم است. مدیران یونایتد می‌دانند که در صورت ناکام ماندن در انتقال کولیبالی با انتقادهای بسیاری مواجه خواهند شد. چرا که از زمان خروج سر الکس فرگوسن از باشگاه، منچستریونایتد بارها و بارها در آخرین لحظه، در جذب بازیکنان مورد نظرش ناکام مانده و این باعث شده هواداران، مدیریت باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار دهند.

 

دیدگاه‌ها