کد خبر : 1580709 | 12 دی 1397 ساعت 16:05 | 75.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

سرمربی احتمالی بارسا در صورت جدایی والورده

ارنستو والورده در مصاحبه اخیر خود از تردیدهایش در مورد ادامه کار در بارسا سخن گفت.

سرمربی احتمالی بارسا در صورت جدایی والورده

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال تمدید قرارداد ارنستو والورده برای سومین فصل حضور در بارسلونا مطرح شده اما این سرمربی موفق خودش هم قبول دارد در تیمی مانند بارسا همه چیز منوط به کسب نتایج است. قرارداد سال سوم او نیز مشروط است و دو طرف باید به توافق برسند.

 

او روز گذشته در جریان یک مصاحبه با تردید در مورد فصل بعد صحبت کرد و گفت:«من نمی دانم فصل بعد کجا خواهم بود و در این فوتبال چه کسی از سرنوشت خود خبر دارد؟ ما همه می دانیم شرایط چگونه است و من نیز هرگز به اهدافی بلند مدت فکر نکرده ام. برای ما دو ماه زمانی طولانی است زیرا اگر پیروز شوید همه خوشحال هستند اما اگر شکست بخورید همگان به شما نگاه خواهند کرد.»

 

 

1342708

 

 

در همین رابطه امروز مارکا ادعا کرد که اگر بارسا در ماه های پیش رو نتواند نتایج موردنظر را کسب کند و به خصوص در صورت ناکامی در لیگ قهرمانان، احتمال ادامه همکاری با والورده بسیار دشوار خواهد شد و سران بارسا به دنبال جانشین برای او خواهند رفت. برای این منظور در حال حاضر کیکه ستین، سرمربی بتیس، نزدیک ترین گزینه به نیمکت بارسا پس از والورده است.

مربی ای که عاشق سبک بازی و فلسفه بارسلوناست و در تیم هایش همچون لاس پالماس و بتیس، فوتبالی مشابه بارسلونا را پیاده کرده است. او فصل گذشته بتیس را به لیگ اروپا رساند و سبزها را به یک هشتم نهایی این رقابت ها نیز رسانده است. ستین در چند نشست خبری خود صراحتا از علاقه اش برای سرمربیگری بارسا در آینده حرف زده است.

لازم به ذکر است که بتیس ماه گذشته با هدایت ستین توانست بارسا را در نوکمپ 3-4 مغلوب کرده و همه را شگفت زده کند.

دیدگاه‌ها