کد خبر : 1568538 | 22 آبان 1397 ساعت 16:43 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش آلبا پس از بازگشت به تیم ملی اسپانیا

جوردی آلبا در نشست خبری امروز خود هرگونه مشکل شخصی با لوئیس انریکه را رد کرد.

اولین واکنش آلبا پس از بازگشت به تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبا در آخرین فصل حضور انریکه در بارسا جایگاه ثابت خود را از دست داد و پس از جدایی این مربی در نشستی خبری اعلام کرد که قطعا با والورده روزهای بهتری در انتظارش خواهد بود. مصاحبه ای که برای او گران تمام شد. شاید او تصور نمی کرد که انریکه به زودی سرمربی تیم ملی اسپانیا خواهد شد.

آلبا غایب اصلی دو اردوی قبلی اسپانیا بود و بسیاری معتقدند که دلیل عدم دعوت از او، همان مصاحبه بوده اما در هر صورت انریکه متقاعد شد تا آلبا را به اردوی جدید اسپانیا دعوت کند.

 

 

1334444

 

 

ستاره جناح چپ بارسا که در این فصل بسیار خوش درخشیده، در نشست خبری امروز خود گفت:« باید از همه بازیکنان تیم ملی تشکر کنم که استقبال فوق العاده ای از من کردند. به خصوص از راموس که همواره ارتباط بسیار خوبی با او دارم. از بازگشت به تیم ملی هیجان زده ام.»

 

آلبا در مورد انریکه گفت:« انریکه مربی بسیار بزرگی است. دیگر جوان نیستم و بسیار باتجربه تر از گذشته ام. تصمیم انریکه را درک کردم و به او حق دادم که بازیکنان مدنظرش را دعوت کند. مشکل خاصی با  تصمیم او نداشتم و عدم حضور در تیم ملی باعث شد زمان بیشتری را با خانواده ام باشم اما نمی توانم دروغ بگویم. برای بازگشت بی تاب بودم.»

 

آلبا ادامه داد:« درست است که در روزهای اخر انریکه در بارسا اغلب به من بازی نمی رسید اما ابدا با او مشکلی نداشتم. هرگز بین ما بحثی در نگرفت و هیچ گونه مشکلی بین ما وجود نداشت. همیشه دوست دارم در باشگاهم یا تیم ملی در ترکیب ثابت باشم و تصور کنید که دعوت نشدن به تیم ملی چقدر برایم ناراحت کننده بود اما هیچ کینه ای از انریکه نداشتم و ندارم. تصمیم او را کاملا درک کردم. نه نیازی به عذرخواهی من بود و نه دلیلی برای عذرخواهی انریکه وجود دارد.»

دیدگاه‌ها