کد خبر : 1463696 | 04 مهر 1396 ساعت 09:55 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - شاختار دونتسک

دو تیم منچسترسیتی و شاختار دونتسک، امروز در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - شاختار دونتسک

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فصل بسیار خوبی را تا به اینجا داشته و نمایش های بسیار خوبی در لیگ برتر به ثبت رسانده است. سیتیزن ها با کسب 16 امتیاز، هم امتیاز با منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر هستند و آمار گلزنی فوق العاده ای تا به اینجا داشته اند. سیتی در 6 بازی خود، 21 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل دریافت کرده که این موضوع نشان از آمادگی بالای خط حمله تیم گواردیولا دارد.

 

1241669

 

 

پپ امیدوار است امسال بتواند با سیتی در چمپیونزلیگ موفق ظاهر شود. آنها فصل گذشته مقابل موناکو متحمل شکست شده و حذف شدند ولی امسال با توجه به خریدهای انجام شده به نظر تیم بسیار آماده ای هستند و رویای چمپیونزلیگ، امسال از همه سال ها برای آنها واضح تر و دست یافتنی تر است.

 

سیتی در بازی اول خود در چمپیونزلیگ موفق شد خارج از خانه 4-0 فاینورد را شکست دهد و حالا اولین بازی اروپایی فصل خود را در خانه انجام خواهد داد. در آن سو شاختار نیز در بازی اول خود توانست ناپولی را شکست دهد و در رده دوم جدول قرار دارد. این اولین تقابل رسمی دو تیم است و باید دید که کدام یک در اولین بازی می‌تواند بهتر از حریف کار کرده و پیروزی کسب کند. حضور ونسان کمپانی، گوندوگان و بنجامین مندی در این بازی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1243528

دیدگاه‌ها