کد خبر : 1612620 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 18:43 | 686 بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم کنار مردم باشم تا مقابل آن‌ها

دست نشان: سقوط کردیم و چیزی می‌ماند که بگویم؟

سرمربی سپیدرود می‌گوید که به دنبال ادامه همکاری با این تیم است به شرط اینکه شرایط همکاری و امکانات از سوی مسئولان فراهم شود.

دست نشان: سقوط کردیم و چیزی می‌ماند که بگویم؟

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپیدرود مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ هجدهم شکست خورد تا سقوط تلخی به لیگ یک را تجربه کند. حالا آن‌ها بعد از دو فصل حضور در مسابقات لیگ برتر بار دیگر به سطح پایین فوتبال ایران بازگشتند و باید دید چند سال دیگر می‌توانند بار دیگر طعم صعود را بچشند. اما نادر دست نشان در خصوص سقوط و شکست برابر استقلال گفت: حرفی نمی‌ماند. همه چیز تمام شد و ما سقوط کردیم و چیزی ندارم که بگویم. باید بازی با استقلال را می‌بردیم که این اتفاق رخ نداد. بازیکنان استرس خاصی داشتند و از طرفی حریف هم به دنبال این بود اتفاقات رخ داده در مسابقه با صنعت نفت آبادان را جبران کند. هر چه زدیم به در  بسته خورد و در نهایت هم باختیم. 

 

وی در بازی دادن به جوانان و معرفی استعدادهای جدید به فوتبال ایران گفت: باید به نظر مربیان نگاه کنیم. بعضی در لیگ برتر از آن‌ها استفاده می‌کنند و دیگر مربیان حتی شاید در لیگ یک هم این ریسک را قبول نکنند. ما هم با توجه به هدف و برنامه‌ای که داشتیم می‌خواستیم که بهترین استفاده را از جوانان بکنیم. مثل محمد بلبلی و هومن ربیع زاده که آمدند و بازی کردند. علی یاری و جواد آقایی دیگر بازیکنان مستعد هستند که آمدند و به فوتبال ایران معرفی شدند و در آینده می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند.

 

سرمربی سپیدرود درباره اینکه  در نشست خبری بعد از بازی با استقلال به کدام تیم اشاره کرده بود که بازیکنانش بدون دریافت مجوز در مسابقات حضور داشتند، گفت: یک بازیکن نیست، یک مجموعه‌ای و یک تیمی بدون مراحل قانونی آمده و در لیگ بازی کرده است. همین امسال و لیگی که دو روز پیش به پایان رسیده است چنین اتفاقاتی افتاده است. بررسی کنید که کدام تیم است که بدون اینکه مدیرعامل قراردادی امضا کرده باشد بازیکنانش برای آن بازی کرده‌اند، تمام مدارک این تیم مشکل دارد. کار غیر قانونی انجام گرفته است و این را می‌دانم که چنین اتفاقی تا جایی که خبر داریم برای این تیم افتاده است. افرادی قراردادهای این تیم را امضا کرده‌اند که مسئولیتی در تیم ندارند و این جزو مسائلی است که فقط در فوتبال ایران شاهدش هستیم.

 

دست نشان در مورد ادامه فعالیتش در سپیدرود گفت: مسئولان باید از تیم حمایت کنند. اگر حمایت نباشد هیچ تیمی نمی‌تواند در فوتبال حال حاضر قد علم کند. من هم با سپیدرود قرارداد دارم. تمایل دارم که بمانم اما باید شرایط هم فراهم باشد. مردم دلشان می‌خواهد که ما بمانیم اما برای ماندن باید شرایط تیم فراهم شود. اگر این نباشد که ماندن من هم فایده ندارد. من دوست دارم کنار مردم باشم و نه رو به روی آن‌ها. می‌خواهم برای سپیدرود مفید باشم و آن‌ها می‌توانند به لیگ برتر بازگردند منتها اگر امکانات لازم فراهم باشد. ما امکانات خارق العاده نمی‌خواهیم و تنها چیزهایی باشد که برای یک تیم حرفه‌ای لازم است و در آن صورت شرایط لازم برای ادامه فعالیت پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها