کد خبر : 1612825 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 17:38 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین کمپانی در سیتی از لستر می‌آید

هری مگوایر، ستاره ملی پوش لستر احتمالا جانشین ونسان کمپانی در منچسترسیتی خواهد شد.

جانشین کمپانی در سیتی از لستر می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی روز گذشته اعلام کرد که پس از یازده سال از منچسترسیتی جدا خواهد شد. گفته می شود که مقصد بعدی او اندرلخت است. به این ترتیب سیتی کاپیتان باتجربه و وفادار خود را از دست خواهد داد.

هرچند کمپانی در سال های اخیر بیشتر دست به گریبان مصدومیت های مختلف بود؛ اما نمی توان از نقش رهبری او در سیتی به سادگی گذر کرد.

 

 

1407371

 

 

امروز دیلی میل ادعا کرد که پپ گواردیولا برای جانشینی کمپانی روی هری مگوایر، مدافع تنومند و ملی پوش باشگاه لسترسیتی تمایل دارد و او را بهترین بازیکن برای پر کردن خلا ستاره بلژیکی می داند.

مگوایر که تابستان گذشته مورد توجه یونایتد قرار داشت، سپتامبر 2018 قراردادش با لستر را 5 ساله تمدید کرد و این باشگاه قطعا قصد از دست دادن یکی از بهترین بازیکنانش را ندارد.

طبق این گزارش، اگر مگوایر به سیتی منتقل شود، رقم جا به جایی فراتر از 85 میلیون یورویی خواهد بود که لیورپول بابت جذب ویرژیل فن دایک پرداخت کرد و مگوایر تبدیل به گران ترین مدافع دنیا خواهد شد.

سیتی فصل گذشته 68 میلیون یورو برای جذب ریاض محرز به لستر پرداخت کرد و مگوایر می تواند دومین بازیکن لستر باشد که به فاصله یک سال، راهی سیتی می شود.

دیدگاه‌ها