کد خبر : 1612898 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 22:41 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی در آخرین بازی رسمی پرسپولیسی شد (عکس)

ژاوی هرناندز ستاره تیم فوتبال السد در ابتدای دیدار تیمش برابر پرسپولیس برای گرفتن عکس تیمی به جمع شاگردان برانکو اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تا دقیقه 83 دیدار برابر السد، با دو گل مهدی ترابی و علی علیپور که در نیمه اول و دوم ثبت شده از حریفش در خانه پیش افتاده و حالا بیشتر از قبل حسرت امتیازاتی را می خورد که در دور رفت برابر پاختاکور و السد از دست داد و همینطور در دور برگشت مقابل الاهلی و پاختاکور؛ تا حالا در هفته پایانی شانسی برای صعود نداشته باشد.


تمام این اتفاقات سبب شد تا دیدار شاگردان برانکو و فریرا که فصل گذشته دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کردند، در حد یک بازی تشریفاتی برای پرسپولیسی ها به شمار بیاید؛ البته با یک اتفاق ویژه.


ژاوی هرناندز که یکی از شناخته شده ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می رود، امشب در ورزشگاه آزادی در حال تجربه آخرین حضور خود در چمن سبز مسابقات است و پس از این بازی به صورت رسمی از دنیای حرفه ای خداحافظی می کند و کفش هایش آویخته می شود.


این افتخار در ایستگاه آخر به فوتبال ایران رسیده و ژاوی هم که همواره مورد توجه ترین بازیکن تیم فوتبال السد در سفرهایش به ایران بوده، در این بازی بیشتر در کانون توجهات بود تا پیش از بازی خودش برای گرفتن عکس یادگاری با پرسپولیسی ها پیشقدم شود، جمع السدی ها را ترک کند و برای ثانیه هایی به بازیکنان پرسپولیس ملحق شود.

 

دیدگاه‌ها