کد خبر : 1611655 | 25 اردیبهشت 1398 ساعت 11:59 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ژورکائف: PSG جای کسانی است که به تیم علاقه دارند

یوری ژورکائف، اسطوره فرانسوی و ستاره سابق پاری سن ژرمن می‌گوید این تیم به تغییر نیاز دارد و باید کسانی در این تیم بازی کنند که به PSG علاقه‌مند هستند.

ژورکائف: PSG جای کسانی است که به تیم علاقه دارند

به گزارش "ورزش سه"، یوری ژورکائف، یکی از اسطوره‌های تیم ملی فرانسه و بازیکن سابق پاری سن ژرمن با اشاره به اینکه PSG با وجود اینکه با اختلاف زیاد نسبت به رقبا قهرمانی‌اش در لو شامپیونا را قطعی کرده اما حذف زودهنگام از چمپیونزلیگ و شکست در فینال جام حذفی مقابل رن نشان می‌دهد که تیم پاریسی به تغییر نیاز دارد. ژورکائف معتقد است کسانی باید در PSG بازی کنند که به این باشگاه علاقه دارند.

 

درحالیکه گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی نیمار از PSG وجود دارد و همچنین خبرهایی درباره انتقال احتمالی رکورددار گلزنی پاری سن ژرمن، ادینسون کاوانی به اتلتیکو مادرید مطرح شده، ژورکائف می‌گوید PSG اگر می‌خواهد فصل آینده موفق‌تر از امسال ظاهر شود باید تا شروع فصل جدید، در دوره نقل و انتقالات تابستانی هوشمندانه رفتار کند.

 

1399952

 

ژورکائف در این باره گفت:" در باشگاه PSG باید تغییراتی انجام شود. سوال اصلی به نظر من این است که چه کسانی در پاری سن ژرمن حضور دارند و در این تیم چه می‌کنند؟ منظورم بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی است. شما در نهایت باید از کسانی استفاده کنید که بتوانند باعث پیشرفت باشگاه شوند. هر وقت به این سوال پاسخ بدهیم خیلی از مشکلات ما حل خواهد شد".

 

ستاره سابق PSG در ادامه گفت:" توخل در لیگی، قهرمان بلامنازع است که در آن نمی‌تواند در بازی‌های بزرگ چندانی به میدان برود. نمی‌خواهم تیمهایی مثل مارسی، لیون یا لیل را تحقیر کنم ولی رقابت با این تیمها PSG را نمی‌ترساند. ولی امسال در اروپا دیدیم که اوضاع خوب پیش نرفت".

 

ژورکائف در ادامه گفت:" آخر فصل در لیگ هم برای PSG وحشتناک بوده. هیچ چیز در این هفته‌های آخر طبق برنامه پیش نرفته. نمی‌شود باشگاهی مثل پاری سن ژرمن در پایان فصل اینطور افتضاح ظاهر شود. چنین چیزی اصلا نباید اتفاق بیفتد".

 

 

دیدگاه‌ها