کد خبر : 1612579 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:21 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال در برنابئو هم تسلیم شد

رئال مادرید 0-2 بتیس؛ پایان فصل سیاه با شکست

رئال مادرید در دیداری ضعیف و پرانتقاد، با دو گل مغلوب بتیس شد و فصل اسف بار 19-2018 را با شکست به اتمام رساند.

رئال مادرید 0-2 بتیس؛ پایان فصل سیاه با شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در آخرین بازی فصل خود، در برنابئو میزبانی از بتیس را برعهده داشت. یک دیدار کاملا تشریفاتی برای کهکشانی ها که از مدت ها پیش شانسی برای قهرمانی در لالیگا نداشتند؛ ولی قصد داشتند با پیروزی بر بتیس، فصل را با 71 امتیاز به اتمام برسانند.

بازی برای چند ستاره رئال از جمله گرت بیل، کیلور ناواس و مارکوس یورنته، حکم بازی خداحافظی با رئال را داشت.

 

 

1407098

 

 

بازی در یک ربع ابتدایی بدون حادثه قابل ذکری پیگیری شد و دقیقه 18، اولین خطر نصفه و نیمه روی دروازه ها را شاهد بودیم. روی یک ضربه کاشته و ارسال توپ توسط گواردادو، این لوسلسو بود که با ضربه سر می توانست دروازه رئال را باز کند اما توپ همان جایی رفت که ناواس ایستاده بود.

 

دقیقه 23 بازی، لورن با ناواس تک به تک شد ولی داور اعلام آفساید کرد. دو دقیقه بعد، رئال روی شوت مارسلو واکنش نشان داد ولی توپ با اختلافی بسیار اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

 

 

1407100

 

 

دقیقه 27 بازی مارک بارترا با یک شوت غیرمنتظره دروازه رئال را تهدید کرد ولی ناواس با نوک انگشتانش، توپ را راهی کرنر کرد.

 

رئال دقیقه 33 تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی شوت زمینی و آرام کریم بنزما به پایه تیر برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد. در برگشت نیز شوت یورنته در آغوش دروازه بان بتیس، آرام گرفت.

 

 

1407101

 

 

دو دقیقه بعد، لوسلسو در مصاف تک به تک با ناواس و با یک ضربه چیپ، قصد بازکردن دروازه را داشت اما گلر رئال با کف دست توپ را از زیر تیر راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

 

1407109

 

 

رئال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در 5 دقیقه ابتدایی دو بار روی حرکت های وینیسیوس و بنزما می توانست خطرساز شود ولی تک روی و بی دقتی مهاجمان رئال، مانع از این امر شد.

دقیقه 56 وینیسیوس روی یک حرکت انفرادی با گلر بتیس تک به تک شد ولی ضربه او به سینه دروازه بان خورد و راهی کرنر شد.

 

 

1407107

 

1407111

 

 

بازی در اختیار رئال مادرید بود که بتیس دقیقه 61 به گل رسید. روی یک ضدحمله، گواردادو از سمت چپ، پاس دقیق عرضی به درون محوطه جریمه ارسال کرد و لورن در میان غفلت مدافعان رئال، با یک شوت زیبا توپ را به طاق دروازه چسباند.

 

 

1407099

 

 

کمی بعد لوسلسو می توانست کار را دو بر صفر کند اما ضربه او را کیلور ناواس برگشت داد. بتیس دقیقه 75 به گل دوم رسید.

این بار جونیور از سمت چپ با یک پاس به عقب، خسه را درون شش قدم صاحب توپ کرد و شوت سرضرب و بدون معطلی مهاجم سابق رئال، دومین گل را برای سبزپوشان به همراه داشت.

 

در نهایت این بازی با برتری 0-2 بتیس تمام شد و رئال با 68 امتیاز و در رتبه سوم به کار خود پایان داد.

دیدگاه‌ها