کد خبر : 1612420 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 21:06 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید ۲ ساله آقا یحیی با مشهدی‌ها؛

گل‌محمدی قید تیم ملی امید را زد و در پدیده ماند

باشگاه پدیده شهرخودرو با سرمربی موفق خود قرارداد جدیدی امضا کرد تا او به تیم ملی امید نرود.

گل‌محمدی قید تیم ملی امید را زد و در پدیده ماند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد با یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده شهرخودرو برای حضور در تیم ملی امید به‌عنوان جانشین زلاتکو کرانچار به توافق نهایی رسیده‌اند و طی روزهای آینده این خبر رسمی خواهد شد.

 

ساعاتی بعد از اظهار نظر مهدی تاج، یحیی گل‌محمدی نیز در گفت‌وگو با برنامه ورزشی شبکه خراسان رضوی حضورش در تیم ملی امید را تاحدودی تایید و عنوان کرد با مسؤولان فدراسیون فوتبال جلسات خوبی داشتند و به توافقاتی رسیدند، اما در میان صحبت‌های او، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهرخودرو خبر از توافق شفاهی با گل‌محمدی داد و اظهار داشت تنها امضای قرارداد با او باقی مانده است.

در حالی که حتی تا ۲۴ ساعت هم از این اتفاقات نگذشته بود، باشگاه پدیده شهرخودرو خبر از تمدید قرارداد رسمی با یحیی گل‌محمدی داد و عنوان کرد این سرمربی به مدت دو فصل دیگر هدایت پدیده را برعهده خواهد داشت.

 

یحیی گل‌محمدی که موفق شده بود پدیده را به رتبه چهارم و سهمیه آسیایی برساند، مورد توجه فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید قرار داشت و مهدی تاج نیز امیدوار بود بتواند این مربی جوان و کاربلد را سکاندار امیدهای فوتبال ایران کند، اما در نهایت گل‌‌محمدی ترجیح داد در کنار تیمی که با او به موفقیت رسیده بود و با بازیکنان همدلی داشت، ادامه دهد.

 

باشگاه پدیده اعلام کرد پس از برگزاری مذاکرات و جلسات مختلف بین فرهاد حمیداوی و یحیی گل‌محمدی، عصر امروز قرارداد این سرمربی با باشگاه پدیده شهرخودرو به مدت ۲ فصل به امضاء رسیده است.

 

1406970

 

در جلسه‌ای که ساعتی پیش در دفتر شرکت شهر خودرو در تهران برگزار شد، یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی این تیم در لیگ نوزدهم قرار داد خود را با مالک باشگاه به امضاء رساند.

 

طی چند روز گذشته گل محمدی با پیشنهاد هدایت تیم ملی امید نیز روبرو شده بود که این پیشنهاد با واکنش‌های مختلف هواداران خراسانی همراه شد و آنها خواستار حضور وی در تیم پدیده شهر خودرو شده بودند که در نهایت با تصمیم فرهاد حمیداوی، مالک این باشگاه و موافقت گل‌محمدی، این سرمربی در تیم پدیده شهرخودرو ماندنی شد.

 

با حضور گل‌محمدی در پدیده شهرخودرو اکنون مثل هفته‌های قبل وضعیت نیمکت تیم ملی امید نامشخص است و باید منتظر ماند و دید مسؤولان فدراسیون فوتبال برای این اتفاق چه تدابیری اندیشیده و چه گزینه و جایگزینی برای گل‌محمدی دارند تا بتوانند هرچه زودتر اوضاع امیدهای ایران را سر و سامان دهند تا بتوانند در مسابقات مقدماتی المپیک موفق ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها