کد خبر : 1612695 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 00:58 | 832 بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 4-1 اینتر: هدیه آنچلوتی به میلان

ناپولی در حساس ترین دیدار هفته سی و هفتم سری آ، با نتیجه 4-1 اینتر را شکست داد تا امیدهای میلان برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ پررنگ تر شود.

ناپولی 4-1 اینتر: هدیه آنچلوتی به میلان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شاگردان لوچانو اسپالتی می توانستند با پیروزی در این دیدار، حضورشان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان را قطعی کنند، این ناپولی بود که با نمایشی درخشان، توانست به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

ناپلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل برسند اما ضربه دریس مرتنس از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 16، سرانجام این تیم میزبان بود که به گل رسید. روی پاس فابین روئیز بود که زلینسکی پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی موفق شد هاندانوویچ را مغلوب کند.

بعد از این گل، بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن، این بازیکنان اینتر بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در دقیقه 37 به گل برسند اما واکنش عالی کارنزیس، دروازه این تیم را نجات داد.

چهار دقیقه بعد، خوسه کایخون می توانست برتری ناپولی را به دو گل افزایش بدهد اما شوت دیدنی این ستاره اسپانیایی به شکل خطرناکی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. در دقایق پایانی این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود ناپولی به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، چیزی نمانده بود که در دقیقه 53 به گل تساوی برسند اما تعلل لائوتارو مارتینس باعث شد تا این فرصت از دست برود.

برتری اینتری ها ادامه داشت اما این ناپولی بود که در دقیقه 61 به گل دوم رسید. روی ارسال دقیق کایخون از سمت راست بود که مرتنس با عبور از بین مدافعان اینتر، با ضربه سر کار را تمام کرد.

چند دقیقه بعد اینتر می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما کولیبالی با حضور به موقع، توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

در مقابل ناپولی در دقیقه 71 به گل سوم رسید. این بار روی یک ارسال از سمت چپ، توپ در رفت و برگشت، در مقابل دروازه به فابین روئیز رسید و او هم با بغل پا کار را تمام کرد.

برتری ناپلی ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 78 به گل چهارم رسید. این بار روی پاس مرتنس بود که روئیز در موقعیت تک به تک با هاندانوویچ قرار گرفت و با یک شوت محکم پای چپ، توانست اختلاف را به چهار گل افزایش بدهد.

در دقیقه 81، خطای آلبیول روی ایکاردی، اینتر را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. خود ایکاردی پشت ضربه قرار گرفت و دروازه ناپولی را باز کرد.

در دقایق پایانی باز هم این تیم میزبان بود که موقعیت های بهتری داشت اما در توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به سود ناپولی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها