کد خبر : 1609274 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 18:02 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گفت و گو با جاناتان بالوتلی مهاجم برزیلی نفت

در آبادان به من می گویند "بالو"

مهاجم برزیلی نفت آبادان بعد از هفته های انتقاد برانگیز ابتدای حضورش، در بازی های اخیر عملکرد خوبی برای تیمش داشته و در 3 بازی اخیر 4 گل زده است.

در آبادان به من می گویند "بالو"

به گزارش" ورزش سه" جاناتان بالوتلی با آن اسم جالبش که شبیه ماریو باتولی است وقتی به فوتبال ایران آمد همه انتظاری شبیه به بازیکن ایتالیایی از او داشتند. این برزیلی سی ساله که از هفته چهارم لیگ امسال به لیست صنعت نفت اضافه شد برای اینکه تبدیل به "بالو" ی آبادانی ها شود راه زیادی را طی کرد. او هر چند در نیم فصل دوم بازی های بهتری انجام می داد اما تا قبل از بازی برابر فولاد تنها یک پاس گل در برابر پیکان داده بود. بالوتلی اما در برابر فولاد هت تریک کرد و دو هفته بعد هم در بازی برابر نساجی گل اول تیمش را به ثمر رساند.  

 


-تبریک به خاطر برد مقابل نساجی. در هفته های آخر بالاخره برای صنعت نفت گل زدی؟


من خیلی خوشحال هستم که توانستم زحمت بچه ها و تلاش تیمی را تبدیل به گل کنم . این خیلی حس خوبی است که برای تیمم موثر بوده ام.

 


- هفته ها گل نمی زدی و حتی مورد انتقاد بودی اما چه شد که موتور گلزنی ات روشن شد و برابر فولاد سه گل زدی و یک گل هم به نساجی زدی؟


من دیر به تیم اضافه شدم و تا اینکه بخواهم به شرایط جدید عادت کنم زمان برد ولی خداراشکر در این چند بازی آخر با تلاشی که انجام دادیم من این فرصت را پیدا کردم که گل بزنم و از این موضوع خیلی خوشحالم.

 


-حالا بعد از این گل ها رابطه ات با هواداران چقدر تغییر کرده؟


هواداران و مردم آبادان همیشه به من لطفا دارند. در یک زمانی من گل نمی زدم و خب انتقادهایی می شد اما در آن زمان هم من تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دادم، شرایط طوری بود که توپ ها تبدیل به گل نمی شد اما خوشبختانه در هفته آخر داریم به اهدافمان نزدیک می شویم و من هم توانستم سهمی داشته باشم.

 


- نفت آبادان امسال همه ش مساوی می کرد اما در هفته آخر دارد می برد چه اتفاقی در تیم افتاده؟


ما در هر بازی هدفمان کسب سه امتیاز است. در این فصل در پانزده بازی مساوی کردیم اما در تمام بازی ها هدفمان کسب سه امتیاز بوده و هیچوقت برای مساوی و یک امتیاز بازی نکردیم اما گاهی اشتباه های بچه گانه ای انجام دادیم و سه امتیازها را از دست دادیم. ما از ابتدای فصل برای سه امتیاز کوشش کردیم اما در این هفته ها دارد نتیجه می دهد.

 

1336379

 


سه هفته به پایان بازی ها مانده. چقدر با نفت قرارداد داری و آیا آنقدر به آبادان عادت کردی که یک فصل دیگر بمانی؟


من تا پایان فصل با صنعت نفت قرارداد دارم. آبادان مردم خونگرمی دارد و هرکسی دوست دارد در این شهر و این تیم بازی کند اما باید ببینید چه می شود و هیات مدیره و مدیرعامل چه تصمیماتی خواهند گرفت.

 


-آبادانی ها در کوچه و خیابان یا روی سکوها تو را چه صدا می زنند؟


مردم آبادان به من می گویند "بالو".

 


-فکر می کنی می توانی در دو هفته باقیمانده برای تیمت گل بزنی؟


من تمام تلاشم را می کنم در دو بازی باقیمانده گل بزنم.

 


-به نظرت چه تیمی امسال قهرمان لیگ برتر می شود؟


در حال حاضر پرسپولیس همه چیز دست خودش است و اگر اتفاقی نیفتد پرسپولیس قهرمانی می شود.

دیدگاه‌ها