کد خبر : 1598828 | 23 اسفند 1397 ساعت 17:46 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

تیر دروازه علیه شاگردان یحیی در تبریز

نماینده شهر مشهد در نیمه دوم بازی با تراکتورسازی نمایش قابل قبولی از خود نشان و با بدشانسی فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست داد.

تیر دروازه علیه شاگردان یحیی در تبریز

 به گزارش "ورزش سه" پدیده مشهد که در نیمه اول مسابقه برابر تراکتور با یک گل بازنده به رختکن رفته بود نیمه دوم را به جهت تلافی گل خورده و همچنین دشت امتیاز از تبریز شروع کرد. به طوری که توپ و میدان کاملا در اختیار شاگردان یحیی گل محمدی قرار گرفت و فرصت های زیادی برای آن‌ها به دست آمد.


در دقیقه ۶۴ این مسابقه یک ضربه ایستگاهی از میانه میدان برای سفید پوشان زمین به دست آمد که محمد قاسمی نژاد پشت این توپ ایستاد. او که قصد ارسال توپ به محوطه جریمه را داشت این کار را به زیبایی انجام داد.

ارسالی که تنها یک ضربه آرام احتیاج داشت تا وارد دروازه محسن فروزان شود. اما در میانه های راه این ضربه ایستگاهی به زمین خورد و پس از کمانه کردن با تیرک عمودی دروازه برخورد کرد تا شانس مسلم گلزنی برای پدیده از دست برود.


آنها که هیچ دوست ندارند بازنده از ورزشگاه یادگار امام خارج شوند حملات خود را ادامه داده و دو فرصت دیگر را هم از ضربات ایستگاهی و کرنر به دست آورده اند که همگی آنها هدر رفت و حالا شاگردان گل محمدی تنها 10 دقیقه برای جبران این باخت فرصت دارند.

دیدگاه‌ها