کد خبر : 1599066 | 24 اسفند 1397 ساعت 19:06 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد - سپاهان، فقط تصویر داشت؛

هیجان افتتاحیه؛ در ورزشگاه 100، از تلویزیون صفر!

اختلاف هیجان واقعی دیدار افتتاحیه ورزشگاه فولاد آره نا با آنچه از تلویزیون پخش شد، متاسفانه زیاد بود.

هیجان افتتاحیه؛ در ورزشگاه 100، از تلویزیون صفر!

به گزارش "ورزش سه"، هر زمانی که تیم های بزرگ لیگ برای مصاف با فولاد به اهواز می روند، انتظار یکی از پرشور ترین بازی های لیگ می رود. فولاد در فصول اخیر لیگ یا مدعی قهرمانی بوده، یا روز سختی را برای مدعیان در اهواز رقم زده است. از همین رو استرس و البته هیجان بازی با این تیم در شهر اهواز بسیار بالا است.

 

فراتر از این حساسیت ها، دیدار امروز فولاد و سپاهان یک بازی ویژه در کل لیگ ایران بود. امروز مدرن ترین و جدیدترین ورزشگاه فوتبال ایران در شهر اهواز افتتاح شد و یکی دیگر از تیم های لیگ برتری هم رسما صاحب یک استادیوم اختصاصی شد.

همین مسئله، در کنار مدعی بودن تیم سپاهان، تقابل دوباره قطبی و قلعه نویی و مواردی که ذکر شد، از بازی امروز دو تیم یک نبرد ویژه و حساس ساخت. از همین رو تصور می شد بهترین تدابیر تلویزیونی هم برای پخش این مسابقه اندیشیده شود تا این افتتاحیه به همان اندازه که در واقعیت و از نزدیک شکوهمند است، از تلویزیون هم دیده شود.

 

اما از همان ابتدای بازی، قطع بودن صدای ورزشگاه بخش زیادی از جذابیت را از بینندگان تلویزیونی گرفت. در شهر اهواز که به هواداران پرشور شهره است، امروز درصد زیادی از فولاد آره نا پر شد و جو بسیار سنگینی برای تیم مدعی سپاهان ایجاد شد ولی از تلویزیون هیچ کدام از تشویق های مردم اهواز شنیده نشد و افتتاحیه پرحرارت فولاد آره نا مثل معمولی ترین بازی های لیگ که حتی تماشاگری هم ندارند، تقدیم مخاطبان پرشمار تلویزیون شد.

 

درباره گزارش بازی هم می توان گفت که با توجه به سرعت بالای بازی و موقعیت های بسیار خوبی که روی دروازه ها ایجاد شد، توقعات را برآورده نکرد. همچنین این نقد وارد است که گزارش بازی به هیچ وجه قطع بودن صدا و افت شدید هیجان این دیدار را برای بینندگان تلویزیونی جبران نکرد.

دیدگاه‌ها