کد خبر : 1606375 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 18:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه سنگین از تافی ها

اورتون 4-0 یونایتد؛ گلباران شیاطین در گودیسون پارک

منچستریونایتد در دیداری پرانتقاد با چهار گل در زمین اورتون شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان پیچیده شد.

اورتون 4-0 یونایتد؛ گلباران شیاطین در گودیسون پارک

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که سه شنبه گذشته با شکست 3-0 از بارسا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت، امروز به گودیسون پارک آمده بود تا برابر اورتون قرار بگیرد.

 یونایتدها با کسب 64 امتیاز و قرار داشتن در رده ششم جدول، در جنگ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بودند و باید از این بازی دست پر خارج می شدند تا همچنان شانس های شان برای راهیابی به لیگ قهرمانان فصل بعد، حفظ شود. اورتون نیز با 46 امتیاز در رده دهم قرار داشت و برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگید.

 

 

1399857

 

 

بازی در ده دقیقه ابتدایی حادثه خاصی نداشت و توپ بیشتر در میانه های زمین در جریان بود تا اینکه ریچارلیسون با شوت خود دروازه یونایتد را به شدت تهدید کرد. ابتدا دخیا توپ را برگشت داد ولی مهاجم برزیلی روی ریباند دروازه را کج دید و توپ به اوت رفت.

 

 

1399862

 

1399860

 

 

دو دقیقه بعد اورتون به گل رسید. پرتاب اوت از ادریسا را کالورت لوین با ضربه سر به ریچارلیسون رساند و او با یک حرکت قیچی تماشایی، توپ را به طاق دروازه یونایتد چسباند.

یونایتد برای جبران جلو کشید و دقیقه 18 راشفورد با ضربه بیرون پای خود می توانست کار را به تساوی بکشاند ولی توپ از روی دروازه راهی اوت شد. در حالی که یونایتد بدون طرح وبرنامه خاصی در صدد جبران گل خورده بود، اورتون دقیقه 27 به گل دوم رسید.

 

 

1399861

 

 

سیگورسون پشت محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و با یک شوت از راه دور تماشایی دروازه دخیا را برای بار دوم گشود تا میزبان 2-0 پیش بیفتد. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

 

 

1399859

 

 

یونایتد نیمه دوم را هجومی آغاز کرد ولی پس از یکی دو فرصت نصفه و نیمه، دقیقه 55 دروازه خود را باز شده دید.

کرنر ارسالی را دخیا مشت کرد و در ریباند، لوکاس دینیه با ضربه پای چپ غیر قابل مهار خود، توپ را به کنج دروازه رساند تا میزبان 3-0 پیش بیفتد. روی این گل دخیا نمی توانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

1399871

 

1399872

 

 

دو دقیقه بعد، ضربه کرنر سیگورسون می رفت مستقیما وارد دروازه شود ولی دخیا توپ را از روی خط با پا بیرون کشید.

 

 

1399873

 

 

دقیقه 63 اوضاع برای یونایتد بدتر نیز شد. تئو والکات در مصاف تک به تک با دخیا به راحتی گل چهارم را برای اورتون به ثمر رساند تا شکست شیاطین سنگین تر شود.

یونایتد چند دقیقه بعد روی شوت مارسیال می توانست به یک گل برسد اما توپ با اختلاف راهی اوت شد. دقیقه 74 ضربه زمینی ماتیچ نیز با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا بخت دیگری برای یونایتد از دست برود.

 

در نهایت این بازی با برتری 4-0 اورتون به اتمام رسید تا شکستی سنگین در کارنامه اوله گنار سولسشر و شیاطین سرخ به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها