کد خبر : 1606274 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 00:55 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1-1 رم: تقسیم امتیازات برای کمک به میلان

دیدار حساس تیم های اینتر و رم از هفته سی و سوم سری آ، با تساوی 1-1 به پایان رسید.

اینتر 1-1 رم: تقسیم امتیازات برای کمک به میلان

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوچانو اسپالتی نمایش بهتری از حریف داشتند و می توانستند با پیروزی در این دیدار، فاصله شان با تیم های تعقیب کننده را بهبود ببخشند اما در نهایت به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند. رم هم با توقف در این دیدار، فرصت صعود به رتبه چهارم جدول را از دست داد.

رمی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 7 به گل برسد. روی ارسال خوب پولیتانو بود که مارتینز می توانست دروازه را باز کند اما ضربه او را میرانته دفع کرد. توپ بعد از برخورد به تیر به ایوان پریشیچ رسید اما ضربه او هم از بالای دروازه به بیرون رفت تا نرآتزوری یک موقعیت بسیار خوب برای پیش افتادن را از دست بدهد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، رم روی حرکتی دیدنی استفان الشعراوی به گل رسید. ستاره سابق میلان که در سمت چپ زمین صاحب زمین شده بود، بعد از یک حرکت عرضی عالی و فریب دادن بازیکن حریف، با یک ضربه دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

 

1399728

 

بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و در مقابل بازیکنان رم به دنبال رسیدن به گل بعدی از روی ضدحمله بودند. در دقیقه 28، برخورد توپ به دست بورخا والرو در محوطه جریمه اینتر باعث شد تا داور به سود جالوروسی یک ضربه پنالتی اعلام کند اما بعد از استفاده از VAR، نظرش را تغییر داد.

حملات اینتری ها ادامه داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 39، داور این بار به سود این تیم یک ضربه پنالتی اعلام کرد. داور برخورد کولاروف با دی آمبروسیو را پنالتی تشخیص داد اما پس از مشورت با داور چهارم، نظرش را تغییر داد و یک ضربه آزاد به سود رم اعلام کرد.

برتری نرآتزوری در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 44 به گل تساوی برسد ولی دی آمبروسیو ارسال عالی پریشیچ را به بیرون زد و نیمه اول با همان یک گل به سود رم به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 50، این اینتر بود که بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد ولی لائوتارو مارتینز نتوانست ارسال پولیتانو را تبدیل به گل کند.

در ادامه اینتری ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقهه 61 به گل تساوی رسیدند. این بار روی ارسال دی آمبروسیو به پشت مدافعان رم بود که پریشیچ با ضربه سر توانست حساب کار را 1-1 کند.

 

1399730

 

برتری اینتر بعد از این گل هم ادامه داشت اما حملات این تیم به موقعیت های چندانی منجر نشد. در دقایق پایانی رمی ها تا اندازه ای پیش کشیدند اما تلاش آنها هم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها