کد خبر : 1565388 | 10 آبان 1397 ساعت 14:19 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

روز بزرگ مس روزی است که هواداران در ورزشگاه باشند

دست نشان: به دنبال قهرمانی حذفی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اعلام کرد تیمش را برای برد مقابل سپاهان به زمین می‌فرستد اما دنبال قهرمانی نیست.

دست نشان: به دنبال قهرمانی حذفی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل ان را در ادامه می‌خوانید:

 

به دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیم

 

بازی بسیار سنگین و مهمی در پیش داریم. از آنجا که سپاهان تیم بزرگی است که کار ما را سخت تر می کند. از نظر روحی روی تیم کار کردیم.  بازی فردا طبیعتا برای ما مهم است که پیروز شویم و همین حمیتی که بچه ها دارند کار بزرگی است و هدیه به مردم کرمان بدهیم. 

 

روز بزرگ مس کرمان روزی است که هوادارانش باشند


واقعیت این است که فوتبال همیشه به هواداران نیاز دارد و ما هم همیشه نیازمند هواداران خود هشتیم و می دانم که برخی از هواداران ما به دلیل شرایط خاصی که دارند نمی توانند به ورزشگاه بیایند اما برای بازی فردا که بازی مهم و بزرگی است نیاز داریم که هواداران به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. مطمئنا حضور آنها می تواند به تیم کمک کند. یکی از عوامل موفقیت مس در بازی های گذشته حمایت همین هواداران بوده است. در دقایق پایانی این هواداران ساکت نبوده‌اند و از تیم حمایت کرده اند  و بازیکنان هم قطعا با جان و دل برای این هواداران بازی می‌کنند. روز بزرگ مس کرمان روزی است که هواداران در ورزشگاه باشند.

 

1350336

 

در خط دفاعی قدرتمند هستیم


ما اولیل لیگ این مشکل را داشتیم اما به مرور و این اواخر با تمریناتی که انجام داده ایم این مشکل را حل کرده ایم. الان در جدول لیگ یک ما جزو تیم های اول تا دوم در خط دفاعی هستیم. می دانیم که سپاهان در خط حمله قوی است به خصوص که کی روش استنلی در توپ های هوایی فوق العاده است اما ما هم سرزن های خوبی داریم و قطعا بازیکنان مس برای نشان دادن بزرگی تیم بهترین بازی خود را انجام می دهند. البته این را هم بگویم که ما اشتباه نمی کنیم که فکر کنیم همه چیز سپاهان فقط روی کی روش می چرخد بلکه آنها در روی زمین هم خوب کار می کنند و بازیکنان خوب دیگر هم دارند. ما هم تمرینات خود را انجام داده ایم و نگرانی نداریم. همه انگیزه لازم را دارند. 

 

به فکر قهرمانی حذفی نیستیم


از ابتدای بازی های جام حذفی من کمتر از ترکیب اصلی استفاده کرده ام و شاید برخی از بازیکنان را برای مدتی کوتاه استفاده کردم چون من نمی خواهم همه تمرکزمان قهرمانی در جام حذفی باشد و به فکر قهرمان شدن در این جام باشیم. برای ما لیگ خیلی مهمتر هست و اصلا دوست ندارم حتی انرژی ذهنی بازیکنان به سمت قهرمانی در جام حذفی برود اما برای فردا با توجه به اینکه حریفمان سپاهان است مهم است و می خواهیم بزرگی مس کرمان را نشان دهیم و به همین دلیل فردا با نفرات اصلی به میدان می رویم. با توجه به اینکه لیگ برایمان اهمیت بیشتری دارد دوست ندارم بازیکنان خیلی به خود فشار وارد کنند و بازیکنی آسیب ببیند.

دیدگاه‌ها