کد خبر : 1190152 | 17 آذر 1393 ساعت 18:45 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری رئال مادرید - لودوگورتس

ناواس:از شعارعلیه تیمهای حریف خوشم نمی آید

کیلور ناواس به احتمال فراوان، فردا مقابل لودوگورتس دروازه بان ثابت رئال خواهد بود. او در نشست خبری پیش از این بازی، از اقدام اخیر باشگاه رئال در اخراج 17 هوادار خاطی حمایت کرد.

ناواس:از شعارعلیه تیمهای حریف خوشم نمی آید
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که 17 هوادار خود که در بازی مقابل سلتا از محرکین و شروع کنندگان شعارهای توهین آمیز علیه مسی و بارسا بودند را شناسایی کرده و از ورود آنها به ورزشگاه برنابئو خودداری خواهد کرد.

کیلور ناواس که امروز در نشست خبری بازی رئال - لودوگورتس شرکت کرده بود، به خبرنگاران گفت:" هر دیداری اهمیت خاص خود را دارد. فردا مقابل لودوگورتس قرار نیست که بدون انگیزه بازی کنیم. درست است که صعودمان حتمی شده اما این بازی را جدی گرفته ایم.با احترام به لودوگورتس، فردا نیز برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان خواهیم رفت."

ناواس درمورد اخراج 17 هوادار  رئال از ورزشگاه برنابئو گفت:" هیچ باشگاهی دوست ندارد هواداران خود را اخراج کند و جلوی ورودشان را بگیرد. اما از یک جایی باید به سمت فوتبال پاک حرکت کرد. فوتبال یک ورزش زیبا و خانوادگی است و من از هر اقدامی که باعث کم شدن نکات منفی این ورزش شود، استقبال می کنم.به شخصه از اینکه در برنابئو بر علیه تیم حریف شعاری سر داده شود، خوشم نمی آید. دوست دارم هواداران فقط ما را تشویق کنند. اینگونه انگیزه بیشتری پیدا کرده و روحیه مضاعفی می گیریم."

ناواس در مورد وضعیت خودش در رئال گفت:" به سختی تمرین می کنم تا همیشه آماده باشم. هر زمان که مربی از من بخواهد درون دروازه می ایستم و بهترین تلاشم را برای موفقیت تیمم خواهم کرد."

دیدگاه‌ها