کد خبر : 1184048 | 18 آبان 1393 ساعت 18:40 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز

روند وضعیت پیکه در بارسا،از بد به بدتر

جرارد پیکه که در چند فصل اخیر یک مهره ثابت در خط دفاعی بارسلونا بود در این فصل به تصمیم انریکه در اکثر بازی ها نیمکت نشین بوده است.

روند وضعیت پیکه در بارسا،از بد به بدتر
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که اعتماد انریکه به پیکه پس از آن اشتباه فاحش در ال کلاسیکو و تقدیم پنالتی به رئال سلب شده باشد. پیکه در بازی مقابل سلتا جزو 18 بازیکن دعوت شده نبود و در مقابل آژاکس و آلمریا نیز از روی نیمکت بازی را تماشا کرد.

فاصله بین مربی و بازیکن روز به روز در حال افزایش است و این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران باسا باشد. پیکه روز گذشته در آلمریا از روی نیمکت همچون یک هوادار متعصب و با حرارتی خاص بازی را تماشا می کرد. گاه به تصمیمات داوری اعتراض می کرد و با هر فرصت بارسا از روی نیمکت بلند می شد.

وبسایت موندو دپورتیوو امرو گزارش داد که پیش از بازی مقابل آلمریا، یک جلسه خصوصی بین پیکه و انریکه به خواست خود بازیکن ترتیب داده شده و در این جلسه، پیکه از انریکه دلایل نیمکت نشینی اش را جویا شده است. پس از پایان این دیدار خصوصی، پیکه  پاسخ های انریکه را قانع کننده ندانسته و همین مساله خشم سرمربی را به دنبال داشته است.

اوج این خشم را در اواسط نیمه دوم بازی مقابل آلمریا شاهد بودیم. زمانیکه انریکه با وجود انجام دادن سه تعویض خود، از پیکه خواست که همراه آلوس به گرم کردن ادامه دهد. نکته جالب اینجا بود که پیکه بدون هیچ مشکلی از این دستور سرمربی تمکین کرد و از کنار زمین تا انتها بازی را تماشا کرد.

بارسلونا در این فصل با جذب فرمالن و متیو در منطقه دفاعی و با وجود بارترا و ماسکرانو در این نقطه، مشکلی از لحاظ نفری در خط دفاع ندارد و این مساله دست انریکه برای تنبیه بازیکنی همچون پیکه را بازتر از همیشه کرده است.

دیدگاه‌ها