کد خبر : 1617683 | 25 خرداد 1398 ساعت 01:23 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رایولا دوباره پوگبا را از اولدترافورد خارج می کند؟

پاسخ منفی یونایتد و اصرار پوگبا برای رفتن به رئال

نشریه اسپانیایی مارکا ادعا کرد که علی رغم پاسخ منفی منچستریونایتد به پیشنهاد رئال مادرید برای انتقال پل پوگبا، این ستاره فرانسوی مصمم است که فصل آینده در برنابئو بازی کند.

پاسخ منفی یونایتد و اصرار پوگبا برای رفتن به رئال

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا که در سال 2016 به منچستریونایتد بازگشت، هرگز نتوانست روزهای خوبش در یوونتوس را در اولدترافورد تکرار کند و بارها با انتقادات تند رسانه های انگلیسی مواجه شد.

او اکنون مایل است راهی رئال مادرید شود تا بتواند در یک لیگ جدید، دوره جدیدی را آغاز کند؛ به ویژه اینکه زین الدین زیدان، سرمربی رئال، علاقه زیادی دارد تا برای تقویت خط میانی تیمش، او را به خدمت بگیرد.

 

1403448

 

فلورنتینو پرز هم که برای بازگردان زیدان به نیمکت رئال، به او قول خرید ستاره های بزرگی را در این تابستان داده، آماده است تا هر طور شده پوگبا را نیز به خدمت بگیرد اما مدیران منچستریونایتد به مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی پوگبا، اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی قصد فروش او را ندارند.

علی رغم موضع سفت و سخت مدیران یونایتد، پوگبا که دو سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، قصد دارد تمام تلاشش را برای خروج از اولدترافورد به کار بگیرد. او به ویژه در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد، روزهای خوبی را سپری نکرد و اخبار زیادی در مورد اختلاف آنها منتشر شد که در نهایت به گرفتن عنوان کاپیتان دوم تیم از او منجر شد.

به همین دلیل، او با توجه به آگاهی از حمایت زیدان، می خواهد هر طور شده به رئال برود تا با خیال آسوده تری، به روزهای اوجش برگردد.

 

1405654

 

پوگبا در آخرین بازی فصل با هواداری که خواستار خروج او از اولدترافورد شده بود، درگیری لفظی پیدا کرده بود

 

این ستاره فرانسوی در چند روز اخیر به آسیا سفر کرده بود تا در چند کمپین کمپانی آدیداس در کره و ژاپن شرکت کند و پس از آن برای تعطیلات راهی لس آنجلس خواهد شد. اما اتفاق خوب برای او، تعلیق محرومیت مدیر برنامه هایش، مینو رایولا بود که حالا می تواند با خیال راحت، روی بردن او به رئال فعالیت کند.

رایولا در سال 2012 و زمانی که الکس فرگوسن خواهان تمدید قرارداد پوگبا بود، مانع از این اتفاق شد و او را با انتقالی آزاد به یووه برد؛ اقدامی که خشم مربی باتجربه یونایتد را به همراه داشت. او اکنون بار دیگر در تلاش است تا این ستاره فرانسوی را از اولدترافورد خارج کند و این می تواند بار دیگر به تیره شدن رابطه او با این باشگاه منجر شود.

دیدگاه‌ها