کد خبر : 1619514 | 02 تیر 1398 ساعت 16:02 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: آینده امباپه در رئال است

ستاره 18 ساله برزیلی اطمینان دارد که کیلیان امباپه، دیر یا زود به رئال مادرید می پیوندد.

وینیسیوس: آینده امباپه در رئال است

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه گزینه خرید نخست رئالی ها برای تقویت خط حمله است اما جذب این بازیکن حداقل در تابستان امسال غیرممکن به نظر می رسد. در این روزها که شایعات جدایی نیمار از پی اس جی به گوش می رسد، سران باشگاه پاریسی قصد دارند رهبری پروژه خود را به امباپه بسپارند. مهاجم جوان فرانسوی، فصل گذشته نزدیک ترین رقیب مسی برای تصاحب کفش طلا بود و با سه گل اختلاف، از رسیدن به این مهم بازماند.

او تابستان 2017 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفته بود اما در نهایت راهی پی اس جی شد. در مراسم معارفه اخیر ادن هازارد در رئال، نزدیک به 50 هزار نفر با صدا زدن نام امباپه، از سران باشگاه خواستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

 

 

1414732

 

 

وینیسیوس، ستاره جوان برزیلی رئال که سال گذشته توانست بازی های بعضا خوبی را برای کهکشانی ها به نمایش بگذارد، در مصاحبه با تله فوت ابراز امیدواری کرد که بازی کنار امباپه در رئال را تجربه کند:« از نظر من، آینده امباپه در رئال خواهد بود و در مدت زمان اندکی او را در رئال خواهیم دید. می دانم که هواداران رئال، امباپه را بسیار دوست دارند. البته هواداران همه تیم ها دوست دارند ستاره ای چون امباپه را در تیم خود داشته باشند.

من هم یکی از تحسین کنندگان او هستم. او در مدت اندکی به افتخارات فردی و تیمی زیادی رسیده و واقعا خرید بسیار خوبی برای رئال خواهد بود.»

دیدگاه‌ها