کد خبر : 1619795 | 03 تیر 1398 ساعت 21:26 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دربی لندن برای جذب ستاره جوان رئال مادرید

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی و جوان رئال مادرید، مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفته است.

دربی لندن برای جذب ستاره جوان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که نام دنی سبایوس در لیست مازاد زین الدین زیدان قرار داشته و سرمربی فرانسوی رئال مادرید تمایلی به حفظ این هافبک 21 ساله ندارد، اما عملکرد اخیر این بازیکن باعث ابراز تمایل چند باشگاه بزرگ اروپا به خرید دنی سبایوس شده است.

 

دنی سبایوس در رقابت های زیر 21 سال اروپا در لباس تیم ملی اسپانیا نمایش فوق العاده ای داشته و گل های زیادی به ثمر رسانده است. ابتدا این باشگاه میلان بود که برای جذب دنی سبایوس مذاکراتی جدی با رئال مادرید انجام داد اما حالا نشریه آ.اس مدعی شد دو باشگاه لندنی نیز وارد کورس خرید این بازیکن شده اند.

 

1415028

 

آرسنال و تاتنهام هر دو قصد دارند در روزهای پیش رو برای خرید دنی سبایوس اقدام کنند اما رئال مادرید که برای حفظ تعادل مالی خود نیاز به فروش بازیکن دارد، به تیم های خواهان این بازیکن اعلام کرده زیر مبلغ 50 میلیون یورو دنی سبایوس را به فروش نمی رساند.

 

این در حالیست که بسیاری در اسپانیا معتقدند رئال مادرید باید این بازیکن آینده دار را حفظ کند و حتی نشریه مارکا دیروز در مقاله ای به طعنه عنوان کرد اگر سبایوس بازیکن تیم دیگری بود، الان رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات برای خرید او اقدام کرده بود.

دیدگاه‌ها