کد خبر : 1617448 | 23 خرداد 1398 ساعت 17:02 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

اختلاف 17 میلیونی منچستر و رئال برای انتقال پوگبا

رئال مادرید در حالی که هنوز پنجره انتقالات تابستانی رسما باز نشده، کار را طوفانی شروع کرده است.

اختلاف 17 میلیونی منچستر و رئال برای انتقال پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، 17 روز دیگر در اسپانیا رسما فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع می شود ولی رئال تا همینجای کار، 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته است. انتقال رودریگو از سانتوس، مدت ها پیش نهایی شده و پس از او ادر میلیتائو بود که از پورتو به رئال مادرید پیوست.

 

 

1412709

 

 

در 10روز گذشته نیز رئال کار انتقال لوکا یوویچ، ادن هازارد و فرلاند مندی را نهایی کرد و تا همینجا بیش از 300 میلیون یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کرده است.

حالا هدف رئالی ها جذب پل پوگبا خواهد بود و پلان B در صورت منتفی شدن انتقال پوگبا نیز کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام است. البته سران رئال به فکر فروش چندین بازیکن خود نیز هستند تا از لحاظ فرپلی مالی دچار مشکل نشوند.

 

طبق ادعای میرر، مذاکرات مقدماتی بین رئال و منچستریونایتد برای پل پوگبا انجام شده و دو طرف اختلافی 17 میلیون یورویی با یکدیگر دارند. رئالی ها 151 میلیون یورو برای پوگبا پیشنهاد داده اند ولی سران یونایتد به رقمی کمتر از 168 میلیون یورو راضی نیستند.

پوگبا تا 2021 با یونایتد قرارداد دارد و بند تمدید یک ساله خودکار نیز در قرارداد او وجود دارد و همین به شیاطین سرخ، دست بالا را در روند مذاکرات داده است. پوگبا درخواست مستقیم زیدان بوده و سران رئال قصد دارند هر طور که شده با جذب این ستاره فرانسوی، زیزو را راضی نگاه دارند. موفق خواهند شد؟

 

 

1400966

 

دیدگاه‌ها